Vægttab med en ugentlig hyggedag (uge 2)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vægttab med en ugentlig hyggedag (uge 2)
Uhh ha nej. Min hyggedag havde jeg sat til lørdag, så efter 2 timer og 20 min. boksning spiste jeg to flødeboller. Men søndag blev så min anden hyggedag is på bakken og ud og spise. Spiste to portioner, meget mere end jeg normalt får. Så nu er vægten steget en del. Jeg håber den går ned inden fredag igen.
Håber jeres hyggedag gik godt?
13 år11. april 2011 kl. 21:28
Flødeboller plejer man ikke at kan se på vægten, eller rettere det kan jeg i hvert fald ikke...så det er en god ting til hyggedagen for mig.. Men Millery : det lyder ellers som en god weekend, ja nogle gange kommer man til at tage en xtra dag med..;-)
På min hyggedag fik jeg et stykke lagkage og hjemmelavet kakao..mmmh...vi fejrede nemlig fødselsdag..:-) om aftenen fik jeg lidt chips...så det var ikke så slemt...kunne have været MEGET værre :-)
Er der andre der vil dele deres hyggedag med oz ?? :o)
13 år11. april 2011 kl. 22:01
Jeg fik pizza til aftensmad og popcorn og et par øl i løbet af dagen.. Så jeg fik ihvertfald skejet ud. Jeg kom desværre også til at drikke et par øl søndag så jeg havde ikke rigtig underskud den dag. Men vi brugte hele weekenden på at slide i haven så jeg håber det hjælper lidt på det.
13 år12. april 2011 kl. 08:53
Bumle77: Tror heller ikke at det var flødebollernes skyld, men mere den store is på bakken og to store portioner mad. Selvom meget af det var grønt, så var der også noget stegt i masser af olie, kartofler og pasta. Men ja det var nogen gode hyggedage.. Nu skal der bare knokles til den 27. For jeg skal ned og veje 63,6 inden den dag, så blir jeg overrasket af kæresten. :) Og vægten i morges sagde 64,8kg. (Var ellers kommet ned på 63,9.) Så jeg må lige kæmpe lidt ekstra.
13 år12. april 2011 kl. 09:06
Godmorgen alle.
Så blev det torsdag igen og dermed vejedag :O))

Min vægt siger 67,5 til morgen, så det blev til minus 500 g til mig - håber, at i andre også har fået minus på kontoen :O))
13 år14. april 2011 kl. 08:11
Vejning er først fredag morgen turbomoster ;-) og der er oprettet ny tråd til dette .... Vægttab med en ugentlig hyggedag ( uge 3 )
13 år14. april 2011 kl. 21:02
Uhh ha, tror helst ikke jeg har lyst til vægten i morgen. Frygter den er steget. :-S
Håber det går godt for jer.
13 år14. april 2011 kl. 22:25
Uhh ha, tror helst ikke jeg har lyst til vægten i morgen. Frygter den er steget. :-S
Håber det går godt for jer.
13 år14. april 2011 kl. 22:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });