Vægttab med en ugentlig hyggedag (uge 2)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægttab med en ugentlig hyggedag (uge 2)
Klar til opdateringer...Pøj pøj :-)
13 år7. april 2011 kl. 17:03
re: Vægttab med en ugentlig hyggedag (uge 2)
Godmorgen.
Min vægt siger 68,0 kg - så minus 600 g til mig - Hvilket jeg er godt tilfreds med, da de sidste 5 kg er de sværeste. at komme af med - nu mangler jeg så kun minus 2 kg for at være i mål og det har jeg sat til, at være omkring 1 juni :O))

Håber, at ugen er gået godt for alle :O)
13 år8. april 2011 kl. 06:59
Godmorgen alle sammen:)

Min morgenvægt lød på 70,9, så -300 gram til mig. Først blev jeg lidt træt af det, men når jeg lige overvejer den en ekstra gang, har jeg dyrket motion 3 gange i denne uge og syndet "lidt" mere end 1 dag:)

Håber fortsat kiloene rasler af jer andre! God weekend:)
13 år8. april 2011 kl. 09:11
Vægt til morgen 59,4.. Øv. Dumme forstoppelse. Jeg vejede 58,9 igår.
13 år8. april 2011 kl. 09:45
Suk, det har været en rigtig hård uge.. hyggedag blev til hyggeweekend + hyggebytur, ikke særlig godt på vægten, og har måttet knokle hele ugen for at komme ned igen.
Nu siger den 72,1, så -200 g.
Nu er jeg klar på en ny uge hvor den skal have ekstra meget gas, og så prøver jeg at droppe min hyggedag i morgen, for at se hvor stor en forskel det gør om en uge.

God weekend til jer allesammen :)
13 år8. april 2011 kl. 11:13
Halløjsa.
Min uge vægt har godt nok været op og ned og helt gået i stå. Men i dag endte den så med at gå ned til 64,4 kg. Så minus 200 gram kun. Har ellers knoklet en del i denne uge. Så havde håbet på mere. Men de sidste kilo er jo de sværeste desværre.
Håber i nyder jeres vægttab.
13 år8. april 2011 kl. 12:18
Undskyld og måske lyder det dumt, men jeg forstår slet ikke alt det der med, at i har trænet og knoklet hele ugen uden at tabe ret meget - Jeg taber mig udelukkende med kosten, jeg træner slet ikke :O((

Så måske er det fordi i andre bygger muskler op med alt den træning og motion ? og muskler vejer jo dobbelt så meget som fedt - Så op med humøret :O))
13 år8. april 2011 kl. 18:10
Hmm.. bliver altså lige nødt til at bryde ind;)
Jeg træner også. 5-6 gange i ugen. Muskler vejer ikke dobbelt så meget som fedt!! Muskler vejer lidt under 12 % mere end fedt. Et menneske på 80 kilo der taber sig 1 kilo fedt men samtidig udvikler 1 kilo muskler vil stadigvæk veje 80 kilo… men den fysiske størrelse og fremtoning vil være mindre! Muskler fylder simpelthen ikke så meget som fedtet på kroppen og derfor kræver muskulaturen ikke så meget plads. Det passer, at hvis du ikke har trænet før og begynder at træne, så tager du måske på i vægt. Det er der flere grunde til. For det første, vil dine muskler begynde at lagre mere sukker i sig. Det er som brændstof til musklerne. For det andet, vil kredsløbstræning få din blodvolumen til at stige. Utrænede personer har normalt 5 liter blod, mens trænede personer har 6 – 7 liter. Den ekstra liter blod vil også give dig et ekstra kg på vægten. Ville bare lige gøre det klart:)
13 år8. april 2011 kl. 18:30
godaften til jer alle :-)

Så flot I alle har tabt jer.. Lidt er jo også velkommen..:-)
Min uge gik desværre helt galt. så vægten siger + 500 gr.
Så jeg er på 77 kg igen, ik så godt.. men vidste det godt..
God weekend :-)
opdatering kommer snarest..
13 år8. april 2011 kl. 21:29
Opdatering ::

Bumle : 77,8 kg - 76,5 kg - 77 kg ( - 800 gr. )
Sidselmojo : 73,7 kg - 72,3 kg - 72,1 kg ( -1,6 kg )
Abjerre : 71,5 Kg - 71,2 kg - 70,9 kg (- 600 gr.)
Turbomoster : 69,3 kg - 68,6 kg - 68 kg ( -1,3 kg )
Millery : 65,6 kg - 64,6 kg - 64,4 kg ( - 1,2 kg )
Aeriz : 58,9 kg - 59,2 kg - 58,9 kg ( 0 kg. )

Undskyld den sene opdatering, har ikke lige været ved computeren de sidste par dage, da vejret jo har været så dejligt, så har været ude ;-)
Men vi klør jo bare på igen, jeg skal i hvert fald se om, jeg ik kan gøre det lidt bedre denne uge :-) go dag til jer alle..
13 år11. april 2011 kl. 08:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });