#12 af Ulla Mikkelsen
Vægttab med en ugentlig hyggedag (uge 1)
Du læser en tråd i debat > vægttabUlla Mikkelsen
re: Vægttab med en ugentlig hyggedag (uge 1)
Asbjerre - Øv kan rigtig godt forstå dig - det er sørme også svært, når skålen står fremme hele tiden og en anden bare spiser løs af det hele tiden - Jeg vil foreslå dig, at du laver noget rigtig lækkert til dig selv, som du må få når du kommer hjem - Det kunne være en lækker (Kaloriefattig) chokoladebudding med Ananas til, eller hjemmebagte (Kalorielette) Cremeboller/fastelavnsboller og ja jeg kunne blive ved :O))
Tit handler det også kun om, at ændre sin tankegang lidt - lær feks. dig selv at sige, puha hvor er det nemt, at blive fed og ser du billig slik, kager osv. så sig til dig selv, at ja okay nu er det sørme også billig at blive fed, men MIG får i ikke med på vognen :O)) - Jeg bruger det selv og det virker og husk så, at være RIGTIG stolt af dig selv, hver gang du slipper udenom alt det usunde, som bare gør os fede :O))
Tit handler det også kun om, at ændre sin tankegang lidt - lær feks. dig selv at sige, puha hvor er det nemt, at blive fed og ser du billig slik, kager osv. så sig til dig selv, at ja okay nu er det sørme også billig at blive fed, men MIG får i ikke med på vognen :O)) - Jeg bruger det selv og det virker og husk så, at være RIGTIG stolt af dig selv, hver gang du slipper udenom alt det usunde, som bare gør os fede :O))
13 år5. april 2011 kl. 16:15
Ulla Mikkelsen
Millerv. - Jeg gik også i stå, men tog så et par rigtig hyggedage, min krop troede hvis at der var hungersnød, for det hjalp og nu kører det bare igen - Måske spiser du for lidt - jeg spiste 1000 Kcal. før, men efter at være gået i stå spiser jeg nu ca. 1200 Kcal. og taber ca. 500 g om ugen :O))
13 år5. april 2011 kl. 16:21
MillerV
Det er rigtig godt at høre.. Jeg spiser omkring 1100, nogen gange mindre.. Men jeg vil lige prøve at følge DDV's madprogram en uges tid for der får man lidt mere end 1000 kalorier om dagen.. Kunne være det ville hjælpe mig.. Dog med lidt protein som mellemmåltid oveni.
Mangler 1,1 inden den 27. april, ellers får jeg ikke overraskelsen som min kæreste finder på hvis jeg når målet.. :)
Mangler 1,1 inden den 27. april, ellers får jeg ikke overraskelsen som min kæreste finder på hvis jeg når målet.. :)
13 år5. april 2011 kl. 18:00
123mulle (slettet)
Hejsa...:o)
Hvor er det dejligt at høre fra jer, både det gode , men også det knap så gode...:-)
Vi skal huske ,at vi alle er i samme båd og alle har svært ved at tabe oz, fordi vi er så glad for alt det søde..
Men generelt synes jeg alligevel, det lyder til at I hver især finder ud af det, og kommer videre.. Men Ja der er bare nogle sure dage ind imerllem...
Abjerre, ja det er sgu svært når slikket står fremme og man kan nærmest høre det kalder på en, hvisker dit navn og siger : spis mig, spis mig... ;-)
Jeg kender det alt for godt :-)
Jeg er heller ikke altid god til at få spist de 1200 kcal..men prøver for det meste.. Og så er jeg begyndt at sjippe..det er fantastisk, kan allerede mærke det i mavemusklerne... Er på 200 sjip nu.. og det er hårdt... men håber da jeg kan sjippe flere sjip med tiden..
Go aften til alle :o)
Hvor er det dejligt at høre fra jer, både det gode , men også det knap så gode...:-)
Vi skal huske ,at vi alle er i samme båd og alle har svært ved at tabe oz, fordi vi er så glad for alt det søde..
Men generelt synes jeg alligevel, det lyder til at I hver især finder ud af det, og kommer videre.. Men Ja der er bare nogle sure dage ind imerllem...
Abjerre, ja det er sgu svært når slikket står fremme og man kan nærmest høre det kalder på en, hvisker dit navn og siger : spis mig, spis mig... ;-)
Jeg kender det alt for godt :-)
Jeg er heller ikke altid god til at få spist de 1200 kcal..men prøver for det meste.. Og så er jeg begyndt at sjippe..det er fantastisk, kan allerede mærke det i mavemusklerne... Er på 200 sjip nu.. og det er hårdt... men håber da jeg kan sjippe flere sjip med tiden..
Go aften til alle :o)
13 år5. april 2011 kl. 20:07
123mulle (slettet)
Opdatering :
Bumle : 77,8 kg - 76,5 kg ( -1,3 Kg )
Sidselmojo : 73,7 kg - 72,3 kg ( -1,4 kg )
Abjerre : 71,5 Kg - 71,2 kg (- 300 gr.)
Turbomoster : 69,3 kg - 68,6 kg ( -700 gr. )
Millery : 65,6 kg - 64,6 kg ( - 1 kg )
Aeriz : 58,9 kg - 59,2 kg ( + 300 gr. )
13 år5. april 2011 kl. 20:11
123mulle (slettet)
HMMM.. ved bare jeg har taget på i denne uge, har syndet for meget og slet ikke været stand haftig...det forbandet chokolade :-(
Men en ny tråd bliver oprettet, så vi er klar til opdatering imorgen ...skriv i : Vægttab med en ugentlig hyggedag(uge 2)
Men en ny tråd bliver oprettet, så vi er klar til opdatering imorgen ...skriv i : Vægttab med en ugentlig hyggedag(uge 2)
13 år7. april 2011 kl. 17:02
Mit vægttab i sidste uge nåede desværre kun op på 300 gram. Men holdte så heller ikke helt det med kun en snydedag! -tilgengæld har jeg været vant til at spise guf hver dag, så min nedskæring i sidste uge til 3 guffedage, er ok hvis jeg skal være meget large:)
Jeg arbejder som handicaphjælper (11-timers vagter), og hende jeg er hjælper for ÆDER altså bare så meget slik og kager og drikker KUN cola, så kæmper virkelig med ikke at falde i når jeg er på job. Mine rosiner og mandler hjælper lidt til, men mangler hjælp og inspiration!??