Vægttab med en ugentlig hyggedag (uge 1)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægttab med en ugentlig hyggedag (uge 1)
Så er vi klar med den nye tråd.. Glæder mig til at høre fra jer alle :-)
13 år31. marts 2011 kl. 23:38
re: Vægttab med en ugentlig hyggedag (uge 1)
Godmorgen :)
Denne uges vægt siger 72,3 så -1,4 kg
Jeg har ikke skrevet så meget denne uge, men har fundet det meget motiverende at følge med i hvad i andre skriver, og skal også prøve at skrive mere selv i denne uge :)
Rigtig god fredag!
13 år1. april 2011 kl. 06:09
Godmorgen.

Først stort tillykke til dig Sidselmojo, hvor er det flot :O))
Det lyder dejligt, at du vil skrive lidt mere herinde - jeg tror, at vi støtter hinanden rigtig meget i gruppen her.

Min vægt til morgen siger 68,6, så minus 700 g til mig :O)
13 år1. april 2011 kl. 06:52
Halløjsa..
Så er en uge gået, vægten sagde i morges 64,6 kg. Altså 1kg mindre.. :) Det er jo skønt, når jeg i starten af ugen tog på, så faktisk er det mere end et kilo. :)

Håber det er gået godt hos jer alle.. Og i er klar på en ny uge.. :)

13 år1. april 2011 kl. 07:20
God dejlig morgen til alle.

Først et stort TILLYKKE til jer alle, der er pæne vægttab kan jeg se, det er jo bare skønt :-)

Min morgenvægt siger 76,5 altså minus 1,3 kg til mig :-)

Rigtig dejlig weekend til jer alle...opdatering kommer som sagt i løbet af weekenden..
13 år1. april 2011 kl. 08:48
Øv øv. Min vægt siger 59,2 så jeg har taget 300 gram på siden sidste fredag. Bortset fra weekenden har jeg ellers overholdt min kur og været ude og løbe et par gange.. Det er nok straffen for sidste weekend. Og den her bliver nok ikke meget bedre for jeg skal til 2x familie fødselsdag. Øv øv..
13 år1. april 2011 kl. 13:00
opdatering :

Bumle : 77,8 kg - 76,5 kg ( -1,3 Kg )
Sidselmojo : 73,7 kg - 72,3 kg ( -1,4 kg )
Abjerre : 71,5 Kg - ?
Turbomoster : 69,3 kg - 68,6 kg ( -700 gr. )
Millery : 65,6 kg - 64,6 kg ( - 1 kg )
Aeriz : 58,9 kg - 59,2 kg ( + 300 gr. )

Synes det er godt gået allesammen...:-)
Mangler lige tilbagemelding fra Abjerre..

Forsat super dejlig weekend, og så klør vi på i ugens løb ik ;-)
13 år2. april 2011 kl. 20:06
Hvordan går det hos jer ??

Kan I holde skansen ??... jeg synes i hvert fald, man får lyst til lidt mere motion, her når vejret er så dejlig mild og solskinsfuld. :-)

Min weekend stod desværre på alt for meget usundt, så er lidt spændt på vægten fredag... :-O
13 år4. april 2011 kl. 16:32
Jeg holder skansen, men desværre er jeg nået et punkt hvor jeg har svært ved at komme videre. Forstår ikke hvorfor vægten kan gå op når man ikke spiser mere end 1100 kalorier og forbrænder mere ved motionen. Har lidt lyst til at kaste håndklædet i ringen. Men klarede weekenden godt,selvom jeg var i biffen blev det kun til lidt bolcher og vand.
13 år4. april 2011 kl. 17:14
2x familie fødselsdag weekenden var ikke så godt. Fik 2 snydedage i stedet for 1.. Igen ups. Også har jeg fået forstoppelse så hvis ikke forstoppelsen går væk inden fredag så har jeg med garanti taget en masse på også er det lidt svært at gætte om det er forstoppelsen det hele. Men igår holde jeg min kur og var ude og løbe 5 km.
13 år5. april 2011 kl. 08:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });