Hvornår falder vægten??

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hvornår falder vægten??
høegh 1. Vi har i anden tråd drøftet om man kan få for lidt kulhydrat...om det kan være et problem i forhold til vægttab.....du nævner man ikke må gå under 15.
Altså jeg har tabt 10 kg på 2½ mdr og går ikke ret meget så ja, det er da underligt det ikke rykker mere.

Men at skælde vægten ud og kalde den forbandet det løser intet.....vægten bør blive en god ven Hehe ;-)
13 år22. marts 2011 kl. 19:13
2012 : Ja der er ikke andet for end og dyrke en masse motion og spise utrolig sundt.. det er desværre ikke let og smide så mange kg på så kort tid :(
Høj protein
Mellem fedt
Minimum Kulhydrater
så går du ikke helt galt i byen ;) og så ellers ned i centeret og træn en masse Cardio (motion) i form af CrossFit, Cykling, Løb, Roning (nok ikke godt med den skulder, men du kommer nok til at kunne bruge den igen, plus det styrker din ryg)

Jeg kan se du går 8-10km.. gør det i interval.. dvs gå 2km, løb 1km, gå 2km, løb 1km osv osv.. sådan så du hele tiden får pulsen i vejret.. du kunne også prøve og løbe hele turen i lavt tempo.. dvs lidt hurtigere end du går, men stadig ikke helt almindelig løb.. hvis din krop vender sig til 8km så vil du ikke forbrænde nok.. engang imellem skal du skifte lidt om, og så skal du bare se løjer ;)

Calcit : Nej jeg skriver MAKS 15carbs om dagen :D der er stor forskel på minimum og maximum :D Du skal holde kroppen helt fri for kulhydrater for så går du i "Ketosis" tilstand, og så lever kroppen af fedtet på kroppen og ikke fedtet og kulhydraterne i føden du indtager ;)

Og ja.. man skal være gode venner med den, ellers er det godt nok kedeligt og kigge på hver dag ;)
13 år25. marts 2011 kl. 14:03
Så blev det lørdag igen. Min vægt er nu 81,9 og fedtprocenten 38 %, ja, ja, det går fremad. Om det er forår eller bare effekten af alt den sunde mad, det ved jeg ikke, men jeg har mega energi for tiden, går og går... i flere dage over 20.000 skridt om dagen...bare super dejligt. Jeg har under 10 kg tilbage SKØNT.
13 år26. marts 2011 kl. 15:33
Det er nu mandag, vægten siger saftsuseme 80,5 kg, HURRA. Jeg har også været MEGET fornuftig, spist omkring de 1200 kcal OG gået ca 24.000 skridt hver dag, de sidste 3 dage. Jeg kan mærke at jeg er ved at komme i form, har ikke engang ømme muskler, det begynder at lysne.... hjælpert godt nok på det hele med noget solskin.
13 år28. marts 2011 kl. 10:08
Øv, er lidt depri... en tilstand, der mange gange er blevet løst ved hjælp af chokolade, lakridser og kager øv øv øv. Den går ikke, tror jeg vil skære et æble i skiver og drysse kanel over. Ved egentlig ikke hvorfor humøret er skidt, alt kører på skinner, så jeg går tidligt i seng og håber på godt humør i morgen.

Sov godt!
13 år31. marts 2011 kl. 19:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });