HJÆLP MIG!!!!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Tak for jeres ideer :)
De ting er afhængige af hinanden.
Folk prøver at hjælpe her, hvis du har fået medicin så er der jo en årsag, og ryddes den ikke af vejen, vil du bruge mange år af dit liv, så enkelt er det.

Motivation og humør er en del af hinanden. Er man i kul kælderen så der nul motivation. Så der er ingen grund til at være irriteret her.

13 år14. marts 2011 kl. 18:38
Jeg er fuldstændig enig med Calcit.

Der er 10 mennesker der sidder og bruger deres fritid og faktisk prøver at give dig råd og hjælpe dig, af hjertens godhed ikke for at genere dig! Så må tage det man kan bruge til noget og resten kan man lade ligge.

Og nej det er langt fra alle der får tilbudt psykologhjælp! Fordi det er billigere bare at medicinere folk. Og det kan folk umuligt vide, hvad du har fået tilbudt ud fra de 14 linjer du skriver om dig selv!

Motivation er de psykiske processer, der driver handlingerne. Så som Calcit også er inde på, det hænger meget sammen med hvordan man har det psykisk.

13 år14. marts 2011 kl. 19:24
enig teamprincess....der er desværrer meget regionale forskelle.....i denne by udskrives det med let hånd. og det har altid været sådan......Desværrer jeg i mit job og privat set mange skæbner......og ellers raske unge som ikke får den psykologhjælp i forbindelse med kronisk sygdom som de burde....så¨der er store forskelle...

13 år15. marts 2011 kl. 08:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });