HJÆLP MIG!!!!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

HJÆLP MIG!!!!!
Hej,
Jeg er ny herinde - og pt ikke særlig glad.. Jeg er 23 år gammel, 174 cm høj, og vejer ca 103 kilo! ØV! Jeg har aldrig været over 90 kilo, men efter ½ år på antidep. medicin, har jeg taget ca 15 kilo på..

Nu vil jeg selvfølgelig gerne tabe mig (er også på udtrapning af medicin).. Min motivation svinger meget, nogle dage er den større end andre.. Sådan er det vel ?

Jeg er studerende og har ikke råd til træningskort til motionscenter, så jeg tænkte jeg kunne lave noget hjemme.. Jeg elsker at løbe, men er opereret i begge mine fødder, så jeg kan ikke løbe særlig langt uden mine fødder gør ondt og hæver op :/

Føler mig virkelig SÅ uheldig!! Hvad skal jeg gøre???

Hjælp mig med nogle ideer - og dermed også til at få et bedre humør..

Jeg håber der er en kærlig sjæl som har nogle gode råd.. Btw., det der med at tælle kalorier osv virker kun en uge ad gangen for mig, og så ryger motivationen igen..
13 år11. marts 2011 kl. 19:19
re: HJÆLP MIG!!!!!
Hej, er du ikke tilknyttet en psykiatrisk afdeling - eller en god sagsbehandler på kommunen??
Jeg tænker du kan få tilskud/betalt træning!?? Hvis du er på antidep. medicin er der vel en idé i at hjælpe dig med vægttab!??

Mener da at sålænge man er under 25, så er du tilknyttet noget ungerådgivning på kommunen!? Tror det vil være rigtig godt for dig at træne med andre, det kan måske også motivere kalorie tælling....

Held og lykke med det hele, knus Trif
13 år11. marts 2011 kl. 19:51
Mht kalorietælningen, så behøver du jo ikke gå og tælle, hvis du fx laver dig en kostplan med et bestemt antal kalorier dagligt, og så holder dig til det, så skal der jo ikke tælles udover når du laver planen...

Hvis du ikke kan bruge fødderne så meget til motionen, kan du måske prøve svømning (okay det er måske ikke så fedt at kravle i en badedragt når man er overvægtig, men hvis du har modet til det)