#12 af bruger slettet
Weekend-vægttab
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Weekend-vægttab
Jeg har så valgt ikke at tælle kcal fredag og lørdag og har taget 100 g på efter pizza, scones og yoghurt is, men jeg gik da en lang hyggelig tur i går:D ellers ville det har været meget mere...
Så i dag står den på sund mad og motion igen... og jeg glæder mig faktisk til alle grøntsagerne igen, så glæder mig til at rapportere ind i morgen, selvom det nok ikke bliver 500 g minus;)
Så i dag står den på sund mad og motion igen... og jeg glæder mig faktisk til alle grøntsagerne igen, så glæder mig til at rapportere ind i morgen, selvom det nok ikke bliver 500 g minus;)
13 år13. marts 2011 kl. 07:57
kntn (slettet)
Hej med jer.
Synes det er super sejt at I kan holde jer fra alle fristelserne sådan en weekend. Det har jeg ikke kunnet overhovedet. Har spist alt muligt usundt :(
Dog har jeg været super god til at gå amok med træningen. Høj pulstræning samt styrketræning alle dagene. Og INGEN alkohol overhovedet.
Det har resulteret i en vægtreducering fra 59.3 kg til 58.5 i dag :D Er super glad. Men holder nok ikke vægttabet i morgen. Er bare glad for jeg ikke tager på.
Synes det er super sejt at I kan holde jer fra alle fristelserne sådan en weekend. Det har jeg ikke kunnet overhovedet. Har spist alt muligt usundt :(
Dog har jeg været super god til at gå amok med træningen. Høj pulstræning samt styrketræning alle dagene. Og INGEN alkohol overhovedet.
Det har resulteret i en vægtreducering fra 59.3 kg til 58.5 i dag :D Er super glad. Men holder nok ikke vægttabet i morgen. Er bare glad for jeg ikke tager på.
13 år13. marts 2011 kl. 14:47
bruger slettet
Aldrig , aldrig mere skal en weekend forløbe som denne. Pizza, pandekager, chokoladekiks, kanelgifler, scones, nøddetærte og alt for mange rugbrødsmadder er røget ned denne weekend. Jeg har haft virkelig ondt i maven. Sådan så jeg ikke har kunnet stå oprejst ordentigt. Det har været rigtig ubehageligt!:/ Men på den anden side er det rigtig fedt, for det betyder jo bare at jeg lever sundt og at min mave ikke længere kan tåle den slags mad. Før i tiden har jeg jo spist på denne måde hele tiden, men det kan jeg slet ikke nu.. Føj for satan jeg har haft ondt! Jeg glæder mig sådan til min mave og min fordøjelse er tilbage i gode samme stil som før. Vægten tør jeg slet ikke tænke på. Jeg overvejer lidt at vente med at veje mig til torsdag. Indtil da står den på grøntsager og skyr. Protein og FIBRE for at få min mave i orden. No more like this!!
13 år13. marts 2011 kl. 21:16
MalPed (slettet)
Åh gud... Weekenden bød på en vægt-ØGNING på 900 gram! Gips... Hvordan kunne det ske??
Nej, jeg tager det ikke så tungt! Vægten var lørdag morgen 64.5. Lørdag overholdt jeg målet med 1500 kcal, men søndag aften var jeg godt nok lidt for glad for slik og chokolade, så der fik jeg for mange kcal. Det kan dog ikke være årsagen til vægt-øgningen, så jeg har en forventning om at de par kg hurtigt forsvinger igen...
Det skal dog nævnes, at jeg har en nyre-sygdom der gør, at min krop ikke altid kan regulere væskebalancen... Jeg kan tydeligt mærke, at i dag er en af de dårlige dage og så er der kun en ting at gøre... Kaste endnu mere vand ind :-)
Men det lyder da til, at vi alle kan være glad for at det er mandag og vi er tilbage i de daglige rutiner!
Jeg er i hvert fald...
Nej, jeg tager det ikke så tungt! Vægten var lørdag morgen 64.5. Lørdag overholdt jeg målet med 1500 kcal, men søndag aften var jeg godt nok lidt for glad for slik og chokolade, så der fik jeg for mange kcal. Det kan dog ikke være årsagen til vægt-øgningen, så jeg har en forventning om at de par kg hurtigt forsvinger igen...
Det skal dog nævnes, at jeg har en nyre-sygdom der gør, at min krop ikke altid kan regulere væskebalancen... Jeg kan tydeligt mærke, at i dag er en af de dårlige dage og så er der kun en ting at gøre... Kaste endnu mere vand ind :-)
Men det lyder da til, at vi alle kan være glad for at det er mandag og vi er tilbage i de daglige rutiner!
Jeg er i hvert fald...
13 år14. marts 2011 kl. 07:40
Kamilla Kristensen (slettet)
Hvor mange kcal spiser i egentlig om dagen ca ? og hvor mange kcal forbrænder i om dagen ?
vil sammenligne i forhold til mit eget og se om det jeg indtager og forbrænder stemmer nogenlunde overens..
vil sammenligne i forhold til mit eget og se om det jeg indtager og forbrænder stemmer nogenlunde overens..
13 år15. marts 2011 kl. 10:50
Så vil jeg være den første til at melde ind om gårdagens resultatet... Det blev som planlagt - heldigvis da!! Jeg havd efter aftensmaden indtaget 1.000 kcal hele dagen så der var plads til usundt om aftenen... Og ja, de resterende kalorier blev da også udnyttet med en god gang blandet slik ca. 200 g. samt en lille portion popcorn, ca. 25 gram. De vurderer jeg ikke er mere end maksimalt 1.000 kcal, så jeg holdt mig inden for min planlagte grænse på maks. 2.000 kcal!!
Målet for i dag og imorgen er maksimalt 1500 kcal.
Jeg håber I andre også har haft en god fredag.
Fortsat god lørdag!