Ditte, har det akkurat på samme måde!! Jeg er endelig kommet under 60 kg, hvilket også var mit mål, og jeg er begyndt at spise normalt igen.. og for at være ærlig, så tør jeg ikke stille mig på vægten igen. Ikke fordi jeg har proppet mig med usundt mad - har bare spist, hvad min mor lavede - og fik lidt chokolade af og til (mørk!).. Jeg synes, det føles helt vildt mærkeligt at komme op op ca. 2000 kcal efter at have haft et indtag på ca. 1000 hver dag.. Men selvom jeg træner endnu hårdere nu, hvor jeg fobrænder mindt 500 kcal om dagen kun ved motion, så er jeg indstillet på, at jeg tager 2-3 kg på..
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er endelig kommet under 60 kg, hvilket også var mit mål, og jeg er begyndt at spise normalt igen.. og for at være ærlig, så tør jeg ikke stille mig på vægten igen.
Ikke fordi jeg har proppet mig med usundt mad - har bare spist, hvad min mor lavede - og fik lidt chokolade af og til (mørk!).. Jeg synes, det føles helt vildt mærkeligt at komme op op ca. 2000 kcal efter at have haft et indtag på ca. 1000 hver dag.. Men selvom jeg træner endnu hårdere nu, hvor jeg fobrænder mindt 500 kcal om dagen kun ved motion, så er jeg indstillet på, at jeg tager 2-3 kg på..