Da der formentlig kommer til at være mange flere der læser dette indlæg, fremfor at skrive noget. Vil jeg lige med det samme forklare hvorfor jeg har sådan en undren over at folk ved hvad de vejer idag og for 2 dage siden, eller igår for den sags skyld.....
ALLE der har en dybere forstand på hvordan kroppen reagere ved vægttab, og de svingninger der kan forekomme undervejs ved, at man IKKE vejer sig flere gange om ugen. Da man her nemlig vil opleve/se de løbende udsving, hvilke man ikke kan regne med. Vi kan nemlig med lethed svinge med 1kg til 1,5 kg pr dag uden det har nogen betydning. Samtidig ødelægger det mere for kuren at man vejer sig så ofte, end sjældnere.... da motiovationen og psyken gang på gang bliver sat på prøve og udfordret. Det er hårdt nok i forvejen for vores psyke at skulle tabe os, hvorfor gøre det sværre end højst nødvendigt???
det anbefales at man vejer sig maks 1 gang om ugen, og skader bestemt ikke at man gør de hver 14. dag. Det er lidt et temperaments spørgsmål.
Men for søren da, for jeres egen skyld.
LAD NU VÆRE MED AT VEJE JER HVER GANG I ER I SAMME RUM SOM VÆGTEN!!!!!! :) :) :) :)
#2 af JiBar (slettet)
I det henseende, ville jeg lige høre om det var generelt herinde at i vejer jer flere gange om ugen?