#11 af Anita1982 (slettet)
Hvilken slankekur er bedst?
Du læser en tråd i debat > vægttabAnita1982 (slettet)
re: Hvilken slankekur er bedst?
Jeg kan også kun anbefale flad-mave-kuren (eller KISS-kosten, som den også kaldes: Klinisk Insulinsænkende kost) Jeg har følgt principperne siden midten af juli samtidig med jeg har talt kalorier og har indtil videre smidt omkring 30 kg. Held og lykke med projektet uanset hvilken metode, du anvender.
13 år6. januar 2011 kl. 15:01
tykbass (slettet)
Ihh altså - havde egentlig besluttet mig for at følge de mange råd om flad-mave-kuren og hoppe med på vognen, men har lige siddet og skrevet indkøbsliste til kur-opstart og det bliver da en formue jeg skal af med:
- Pesto lavet på olivenolie (den jeg har i skabet er på solsikkeolie)
- Fiberkiks
- Sukrin
- Mandler, hasselnødder
- Mayo-salat, evt. tunsalat
- Sukkerfri choko-nøddecreme eller nøddecreme
- Milda fløde
- Oliven
- Avocado
- Sødemiddel
..Det er da bestemt ikke en budgetvenlig kur, når man som jeg er studerende! :/
Lisa71: Knæk Sukkertrangen? Det lyder lige som noget for mig :D Den må jeg se at få fingre i.. Måske også en idé, at investere i et møde med en diætist! Det kunne være han/hun kunne se på min kur med lidt friske øjne og komme med gode råd :)
- Pesto lavet på olivenolie (den jeg har i skabet er på solsikkeolie)
- Fiberkiks
- Sukrin
- Mandler, hasselnødder
- Mayo-salat, evt. tunsalat
- Sukkerfri choko-nøddecreme eller nøddecreme
- Milda fløde
- Oliven
- Avocado
- Sødemiddel
..Det er da bestemt ikke en budgetvenlig kur, når man som jeg er studerende! :/
Lisa71: Knæk Sukkertrangen? Det lyder lige som noget for mig :D Den må jeg se at få fingre i.. Måske også en idé, at investere i et møde med en diætist! Det kunne være han/hun kunne se på min kur med lidt friske øjne og komme med gode råd :)
13 år6. januar 2011 kl. 16:35
Anita1982 (slettet)
Det er korrekt, flad-mave-kuren er en anelse dyr at starte på. Men når du har produkterne indkøbt, tror jeg ikke den er meget dyrere end så mange andre. Det er jo ikke varer du bruger rask væk. Eller, hvis du gør kommer du nok til at mangle at se resultater. ;o) Husk at principperne bag flad-mave-kuren især er effektiv, hvis du har æblefacon. Er du derimod pæreformet er det ikke den mest effektive kur.
13 år6. januar 2011 kl. 16:40
vibekekc (slettet)
Jeg bruger som udgangspunkt DDV kost politik men "pynter" på den så den passer til mig. Og jeg taber mig fint.
Som hovedregl er : Spis minimum 300 gram grøntsager til frokost og igen til aftensmad. Spis max 75 gram kogt pasta, ris og kartofler ( jeg undgår dem som regl og tager mere grønt i stedet. Spis ikke hvidt brød og sukker.
Jeg spiser hver morgen 2 skiver rugbrød uden smør men med 4 store gode fuldfed ost, en appelsin/kiwi ( frugt med c vitamin i) og en stor latte lavet på skummetmælk. Dejlig start på dagen :-)
Jeg spiser det samme kød til hoved måltiderne som resten af famillien og de spiser jo så lidt af mine sunde salat/råkost eller bagte rodfrugter ( hvad der nu er lavet)
Jeg oplever ikke at der er en vidunder kur der passer lige til mig. Men tæller kcal kan vi jo finde ud af og hvis man spiser fornuftig og tillader sig at være usund engang imellem så skal vi nok tabe os på en fornuftig måde.
Som hovedregl er : Spis minimum 300 gram grøntsager til frokost og igen til aftensmad. Spis max 75 gram kogt pasta, ris og kartofler ( jeg undgår dem som regl og tager mere grønt i stedet. Spis ikke hvidt brød og sukker.
Jeg spiser hver morgen 2 skiver rugbrød uden smør men med 4 store gode fuldfed ost, en appelsin/kiwi ( frugt med c vitamin i) og en stor latte lavet på skummetmælk. Dejlig start på dagen :-)
Jeg spiser det samme kød til hoved måltiderne som resten af famillien og de spiser jo så lidt af mine sunde salat/råkost eller bagte rodfrugter ( hvad der nu er lavet)
Jeg oplever ikke at der er en vidunder kur der passer lige til mig. Men tæller kcal kan vi jo finde ud af og hvis man spiser fornuftig og tillader sig at være usund engang imellem så skal vi nok tabe os på en fornuftig måde.
13 år10. januar 2011 kl. 12:54