Venner / opbakning

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Venner / opbakning
Ja jeg er også fra SD og fik hurtig nok at det nye site....... så dit indlæg og tænkte at det måtte jeg hellere lige tjekke ud:-)
13 år18. december 2010 kl. 18:17
Hej.

Ja jeg kommer også fra Slankedoktor og vil gerne være ven med dig.....

Knus Charlotte
13 år18. december 2010 kl. 18:21
Jeg læste anbefalingen af denne side fra SD - er dog stadig medlem af SD. Men hvis denne side lever op til min forventninger, så melder jeg mig ud.
Jeg håber, at dette forum er et sted, hvor der sker en masse, således man ikke kommer til at savne vennefunktionen på SD.
13 år18. december 2010 kl. 19:40
Sikke en flok der er dukket op ;0) ... og jo flere jo bedre.
Hvis I samlet ligger lidt pres på Lone (sidens admin) kunne det jo være hun kunne lokkes til at overveje at indføre venner - selvom det jo nok kræver en hulens bunke programmeringsarbejde.
Bare skriv i underforumet "madital" så skal hun nok se jeres bøn ;0)
13 år18. december 2010 kl. 20:22
hej
jeg er her også.. hedder ln0101 på slankedoktor.
jeg havde virkelig håbet at SD blev bedre men det ser det desværre ikke ud til
13 år18. december 2010 kl. 20:34
Hej Gitte
Så fandt jeg dit navn det ville være dejligt hvis vi kunne kommenterer hendes anden dagbøger det kunne være rigtig dejligt men nu prøver jeg det her for SD er da for træls for tiden.
Knus Heidi
13 år18. december 2010 kl. 22:05
Hej alle sammen!
Sikke mange vi er herinde nu:)
Jeg har skrevet et forslag under madital, hvor jeg efterlyser en vennefunktion herinde. Det kunne være herligt, hvis vi kunne følge hinanden på en nemmere måde.
13 år19. december 2010 kl. 13:42
Hej kivegi,
Så blev jeg også medlem på Madital.dk.Jeg er stadig medlem på slankedoktor, da mit medlemsskab der løber til medio april.Jeg har tabt mig 12 kg på SD ,har stået i stampe et stykke tid, men med hjælp fra dig og din skalle( 1200-1400 kcal), kom der gang igen i mit vægttab.-Tusind tak.
Som SD kører nu er jeg bestemt noget urolig for, at jeg ikke har nok kontrol med mit forbrug af kcal daglig .
Håber vi kan støtte hinanden herinde.
Mange hilsner
cici43
13 år19. december 2010 kl. 22:11
Hej Kivegi

Vi var venner på slankedoktor.. jeg hed bremmist.. her hedder jeg bremmi og har været medlem her i lang tid, men manglede netop vennefunktionen :-)
13 år19. december 2010 kl. 22:38
Jeg har kigget forbi de af jer jeg kan, men der er nogle stykker (cicii, Heidi), som jeg ikke kkan klikke på. Måske fordi i ikke har gjort jeres dagbøger offentlige?
13 år20. december 2010 kl. 09:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });