#12 af Tanjaknoth (slettet)
jeg vil tabe mig igen
Du læser en tråd i debat > vægttabTanjaknoth (slettet)
re: re: jeg vil tabe mig igen
sommersol - prøv at lade være med at fokusere på vægten og træn kroppen i facon i stedet for - du kan sagten få eks. en smallere talje en fastere bagdel og faste låre og se slankere ud ved at træne din krop og give den sundt og varieret føde - og det uden at tabe dig - da du er normalvægtig til den slanke side har du en stor fordel - for så vil du hurtigt kunne se en forandring -giv det en måned - smid vægten ud eller gem den og find et kamera og et målebånd frem... kameraet til at tage billeder af dig selv evt i en badedragt eller undertøj set fra siden, bagfra og forfra - og målebåndet til at tage mål af kroppen.
om en måned måler du dig og tager nogle ny billeder med et samme tøj på og så kan du sammenligne billeder og mål og se at et vægttab ikke er nødvendigt når du strammer kroppen op.
du vil samtidig med at du øger muskelmassen (som fylder mindre end fedt) øge din forbrænding så du kan spise mere og stadig holde vægten.
varme hilsner
Tanja
om en måned måler du dig og tager nogle ny billeder med et samme tøj på og så kan du sammenligne billeder og mål og se at et vægttab ikke er nødvendigt når du strammer kroppen op.
du vil samtidig med at du øger muskelmassen (som fylder mindre end fedt) øge din forbrænding så du kan spise mere og stadig holde vægten.
varme hilsner
Tanja
13 år17. december 2010 kl. 13:07
MEN vi er mange, som bliver bekymret, når en normalvægtig ung pige, som du, vil være undervægtig.
Det er derfor vi prøver på, at tale dig fra det.