hej maria ih hvor er det skønt at du kan se så hurtige resultater på vægten. det gad jeg virkelig også godt. og hader de der lortesmileys. de er da kun til at få stress over hehe. jeg ser også kun på væsken, frugt og grønten og proteinindtaget. og så overholder jeg kalorieindtaget :) så håber jeg min vægt også rasler på et tidspunkt. jeg snyder nemlig overhoved ikke! hehe. pudser lige glorien :) i hvert fald ikke siden nytår haha
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
ih hvor er det skønt at du kan se så hurtige resultater på vægten. det gad jeg virkelig også godt. og hader de der lortesmileys. de er da kun til at få stress over hehe. jeg ser også kun på væsken, frugt og grønten og proteinindtaget. og så overholder jeg kalorieindtaget :) så håber jeg min vægt også rasler på et tidspunkt. jeg snyder nemlig overhoved ikke! hehe. pudser lige glorien :) i hvert fald ikke siden nytår haha