#12 af bruger slettet
I mål og overvejer endnu et. :o)
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: I mål og overvejer endnu et. :o)
Det ER da også 1. søndag i advent....! :O Jeg ville ønske jeg havde tid til at rydde op på mit værelse og anskaffe mig nogle vidunderlige lys til adventskrans :) Og at jeg havde kalorier til at hygge mig med gingerbread og mandariner og nødder! Jeg elsker også jul :)
Men der er ikke plads til meget andet end lektier og dårlig samvittighed over at jeg ikke laver lektier... Jeg er glad for at jeg skal hjem til snevejret inden jul :)
Tillykke med det fortsatte vægttab!
Men der er ikke plads til meget andet end lektier og dårlig samvittighed over at jeg ikke laver lektier... Jeg er glad for at jeg skal hjem til snevejret inden jul :)
Tillykke med det fortsatte vægttab!
13 år28. november 2010 kl. 08:06
Katja W (slettet)
For mig, skal der være plads til lidt. :o) Et par frisk knækkede hasselnødder. Mmmm.. Så er det jul
Min motion i sidste uge Mandag-Søndag :
Mandag : 5km løb + 1 time diverse cardio.
Tirsdag : 1,5 time cardio
Onsdag : 5km løb + 30 min gang
Torsdag : 1,5 time gang i junglen
Fredag : 5km løb + 1 time cardio
Lørdag : 1,5 time gang i junglen
Søndag : 5km løb + 1 time cardio.
Det er jeg ganske tilfreds med. Og inden nogen falder bagover. :o) Så vil jeg lige sige, at her er så varmt i Singapore, at man ikke går nogle steder hen, med mindre man er i træningstøj. Tager bus, metro og taxa alle steder hen. :o) Så jeg synes der skal lige ekstra til, i trænings centret.
Min motion i sidste uge Mandag-Søndag :
Mandag : 5km løb + 1 time diverse cardio.
Tirsdag : 1,5 time cardio
Onsdag : 5km løb + 30 min gang
Torsdag : 1,5 time gang i junglen
Fredag : 5km løb + 1 time cardio
Lørdag : 1,5 time gang i junglen
Søndag : 5km løb + 1 time cardio.
Det er jeg ganske tilfreds med. Og inden nogen falder bagover. :o) Så vil jeg lige sige, at her er så varmt i Singapore, at man ikke går nogle steder hen, med mindre man er i træningstøj. Tager bus, metro og taxa alle steder hen. :o) Så jeg synes der skal lige ekstra til, i trænings centret.
13 år29. november 2010 kl. 09:34
bruger slettet
Hvad er der blevet af dig Katja...? Er du forsvundet i junglen? :)
13 år8. december 2010 kl. 04:49
Katja W (slettet)
Hai Nanna. Åhh. Jeg var lige ved at blive væk. Men det var i rodet af mennesker og kufferter.c",) Vi har nemlig haft gæster i den lille lejlighed.
Vi var meget ude og spise imens de var her. De skulle jo prøve den lokale mad. Og jeg bagte småkager, da mandens kollegaere og de andre frivillige hvor jeg arbejder, er vilde med mine jule småkager. :o) Men det jeg først tog på, da gæsterne kom, er allerede smidt nu. HURRA..!!
I dag står den på årets første og eneste Julefrokost. Sild, snaps og øl i 30 graders varme blandt palmer. :o) Det bliver specielt.
Vægten står på 63. Såå.. målet om at komme ned på 60 kg på de næste to måneder, ser ikke ud til at være så let. Med jul, afskeds fester i Singapore mm.
Håber i alle nyder julen. :o) Og god weekend..!
Vi var meget ude og spise imens de var her. De skulle jo prøve den lokale mad. Og jeg bagte småkager, da mandens kollegaere og de andre frivillige hvor jeg arbejder, er vilde med mine jule småkager. :o) Men det jeg først tog på, da gæsterne kom, er allerede smidt nu. HURRA..!!
I dag står den på årets første og eneste Julefrokost. Sild, snaps og øl i 30 graders varme blandt palmer. :o) Det bliver specielt.
Vægten står på 63. Såå.. målet om at komme ned på 60 kg på de næste to måneder, ser ikke ud til at være så let. Med jul, afskeds fester i Singapore mm.
Håber i alle nyder julen. :o) Og god weekend..!
13 år10. december 2010 kl. 01:40
bruger slettet
Nååååh det var godt at høre at du stadig er i live :)
Og endnu skønnere at høre at du har taget lidt på og tabt det igen - det er godt gjort!
Held og lykke med julefrokost i sydens sol! Her er det også blevet rigtig lunt, og jeg længes lidt mindre efter Danmark når jeg kan ligge ude og sole mig her midt i december :)
Og endnu skønnere at høre at du har taget lidt på og tabt det igen - det er godt gjort!
Held og lykke med julefrokost i sydens sol! Her er det også blevet rigtig lunt, og jeg længes lidt mindre efter Danmark når jeg kan ligge ude og sole mig her midt i december :)
13 år10. december 2010 kl. 05:46
Katja W (slettet)
Tak :o)
Julefrokosten kostede dyrt?! 1 kg i plus her til morgen.Men jeg ved jo godt at det ikke er et "rigtigt" kg. :o) Det er vand og julemad i systemet (tarmen)LOL
I går satte jeg mig et mål / nytårsfortsæt. :o)
Jeg vil gennenføre den svenske halvklassikker. :o)
Det går ud på, at man over 12 måneder, skal gennenføre følgende :
15km løb
45km langrend
150km på cykel
1,5 svømning (i svensk vand, og jeg har hørt der er en del strøm)
15km løbet er i sep. måned 2011. :o)
Julefrokosten kostede dyrt?! 1 kg i plus her til morgen.Men jeg ved jo godt at det ikke er et "rigtigt" kg. :o) Det er vand og julemad i systemet (tarmen)LOL
I går satte jeg mig et mål / nytårsfortsæt. :o)
Jeg vil gennenføre den svenske halvklassikker. :o)
Det går ud på, at man over 12 måneder, skal gennenføre følgende :
15km løb
45km langrend
150km på cykel
1,5 svømning (i svensk vand, og jeg har hørt der er en del strøm)
15km løbet er i sep. måned 2011. :o)
13 år11. december 2010 kl. 03:56
Trif
Hej Katja. Med gæster og hyggemad og julefrokost - snart farvel middage mm. Det er ikke nemme odds :-)
Men det er da flot hvis du kan blive på de 63 kg. Bare man ikke komme ind i den der "det er også ligemeget" og spiser alt for meget KONSTANT!
For så går det først galt!!!
Den svenske halvklassiker lyder interessant :-)
Kh Trif
Men det er da flot hvis du kan blive på de 63 kg. Bare man ikke komme ind i den der "det er også ligemeget" og spiser alt for meget KONSTANT!
For så går det først galt!!!
Den svenske halvklassiker lyder interessant :-)
Kh Trif
13 år11. december 2010 kl. 09:19
Katja W (slettet)
Jeg havde en meget usund weekend. Var i byen lördag så söndag fik jeg burger king jaevnt fordelt ud over hele dagen. hehe.. Det blev gjort med maner.. Puha. Tömmermaend.
I gaar flyttede vi hjem til vores venner, og i dag er flytte firmaet igang med at tömme vores lejlighed. Så.. vi er lidt hjemlöse. Og så alligevel ikke.
Jeg spiser frokost hos en veninde som bor i vores blok, så jeg kan holde lidt öje med flytte folkene..!!
Det er dejligt at vaere tilbage på en sund kost efter denne weekend. Hehe.
Jeg har LIGE tilmeldt mig den förste del af halvklassikeren.
24 sep - 15km löb
I gaar flyttede vi hjem til vores venner, og i dag er flytte firmaet igang med at tömme vores lejlighed. Så.. vi er lidt hjemlöse. Og så alligevel ikke.
Jeg spiser frokost hos en veninde som bor i vores blok, så jeg kan holde lidt öje med flytte folkene..!!
Det er dejligt at vaere tilbage på en sund kost efter denne weekend. Hehe.
Jeg har LIGE tilmeldt mig den förste del af halvklassikeren.
24 sep - 15km löb
13 år13. december 2010 kl. 04:16
Katja W (slettet)
Glædelig jul allesammen..!!!!
Jeg havde en fantastisk jul i Australien. Jeg havde løbe skoene med, og jeg var da ude og løbe 3 gange (5-6km af gangen)
Julen havde "KUN" kostet mig et kg. :O) Det er jeg ganske tilfreds med. Nu er jeg tilbage på den almindelig og sunde mad. Jeg kan ikke holde øje med vægten, da den er på vej til DK i vores container.
Og pga papir arbejde, tager jeg hjem til DK 5 dage før manden..! :o) Det er jeg nu kun glad for. Jeg savner Danmark og venner/familie RIGTIG MEGET..!
Jeg håber i andre har haft en rigtig god jul! :o)
PAS GODT PÅ JER SELV OG HINANDEN I MORGEN..!
Godt nytår
Jeg havde en fantastisk jul i Australien. Jeg havde løbe skoene med, og jeg var da ude og løbe 3 gange (5-6km af gangen)
Julen havde "KUN" kostet mig et kg. :O) Det er jeg ganske tilfreds med. Nu er jeg tilbage på den almindelig og sunde mad. Jeg kan ikke holde øje med vægten, da den er på vej til DK i vores container.
Og pga papir arbejde, tager jeg hjem til DK 5 dage før manden..! :o) Det er jeg nu kun glad for. Jeg savner Danmark og venner/familie RIGTIG MEGET..!
Jeg håber i andre har haft en rigtig god jul! :o)
PAS GODT PÅ JER SELV OG HINANDEN I MORGEN..!
Godt nytår
13 år30. december 2010 kl. 09:45
Jeg elsker jul. Selvom det er svært at komme i jule humør her i varmen.!!
Det hjalp dog at nissen var der i morges.!! Jeg fik en kogebog med julemad fra Nigella? Kender i hende i DK? I LOVE HER. Hun er så vild med god mad og på sådan en afslappet og feminin måde. En rigtig smuk mad mamma..HEHE.
Lytter til jule musik fra radio soft netradio. FANTASTISK. De spiller tema sangen fra Nisse Banden på Grønland. Fantastisk.