I mål og overvejer endnu et. :o)

Du læser en tråd i debat > vægttab

I mål og overvejer endnu et. :o)
Jeg kom på mad i tal for at få smidt et par kg som havde sneget sig på efter et større vægttab.

Fra 66 til 63 Kg

Og nu har jeg sku gjort det..!! :o) Jeg har i alt tabt 28kg og jeg har heletiden haft et mål om 60kg. Det virker næsten umuligt i mit hoved selvom jeg som 164 høj godt kan se, at de 3kg godt kan tabes.

Jeg bor i udlandet nu og jeg flytter hjem til DK i slutningen af januar og vil i hvert fald gerne stadig veje 63kg der. (Trods jul og nytår) Men jeg har stadig et mål om at komme ned på 60kg. Hvornår det bliver, ved jeg ikke. Jeg vil ikke gøre min sidste tid i Asien alt for sur. Jeg vil bruge denne tråd som inspiration til at nå mine mål:
-Inden bikini sæsonen 2011 vil jeg veje 60kg
-Jeg vil op og løbe 10km på en time igen.
14 år23. november 2010 kl. 00:30
re: I mål og overvejer endnu et. :o)
Så er beslutningen taget.!! Næste mål er at jeg på min fødselsdag er nede på 60kg. :o)
Det giver mig lidt under 3 måneder til at tabe 3 kg. :o)
Det må kunne lade sig gøre trods jul og nytår
14 år23. november 2010 kl. 11:11
Første dag med mit nye mål i baghovedet er gået godt.
62,8 kg.
Hvor vildt at være i 62érne. :o) Wee..!!

Jeg var også til step i går. I dag skal jeg ud og gå her til morgen, da jeg er frivillig handikap-ridnings hjælper. :o) Så onsdag morgen render jeg rundt i en stor sandkasse i 2 timer. Skøn motion. :o)

I eftermiddag skal jeg løbe og cykle. :o) Jeg satser på min 1 time motion om dagen. Gerne 1,5 time :o)

14 år24. november 2010 kl. 00:42
Sikke jeg har været fristet i dag..!! Jeg har været SÅ tæt på at købe chokolade og chips hele dagen. Men jeg gjorde det ikke. Pyha..!
Det sære er, at jeg i lejligheden har chokolade, men det er rigtig god økologisk chokolade. Og jeg er nok for nærrig til at spise en hel pakke af det. :o)

Jeg var ude og gå en lang tur i morges med godt tempo og mange stigninger. Jeg ville have taget til STEP i aften. Menn... jeg skal også løbe 5km i morgen. Og det er kun en uge siden, at jeg begyndte at træne igen, efter min operation. Så mon ikk jeg gør klogt i, at nøjes med gåturen i dag?! :o)

Jeg skal til stor fest i morgen med Mandens firma. Og jeg er allerede nu bange for, om jeg kan styre mig, eller ej. Jeg vil så nødigt gå helt amok, og spise 2000Kcal til aften. Jeg ved at der bliver absolut fantastisk mad. Jeg håber bare sådan, at jeg kan lade vær med at overspise.!! Måske skulle jeg udtænke mig en lille belønning hvis jeg klarer mig godt?
13 år25. november 2010 kl. 09:55
Hehe, jeg krydser fingre for os to :)

For mig hjalp det meget godt sidst at sidde og drikke Cola Light, fordi det fylder maven op så man tror man er stopmæt før man i virkeligheden er det.

Godt gået med chokoladen!
13 år25. november 2010 kl. 15:45
God ide med colalight. Jeg vil holde mig til det, og vand til middagen i aften. For i morgen får vi gæster til middag, og der vil jeg gerne have 2 glas vin. :o) Det kan jo være min gulerod hvis jeg er god i aften.

Vægten sagde lige +200g. ØV. Men jeg er alligevel optimistisk. :o)
Jeg skal løbe 5 km idag og på søndag :o) Nok ud og gå en lang tur lørdag morgen.

Jeg synes det er lidt sært, at jeg er så fysisk aktiv, spiser mellem 1100 og 1400 kcal om dagen, og så kun hat tabt 200g på en uge. ?! Men ok, jeg har ikke vejet så lidt siden jeg var 14 år. Så det sidder nok godt fast LOL
13 år26. november 2010 kl. 00:52
Hurra hurra..!!! Ud over julemusik fra radio soft i baggrunden har jeg en fantastisk lørdag morgen her i Singapore..!!!!
Firma festen gik super godt i går. Manden vandt for bedst udklædning, en præmie på 200 Sing dollar (800kr) Jeg drak vand og 1 glas cola light. Spiste kun 1 portion som bestod af lidt ris, kylling, dampede grøntsager, grillet oksekøds spyd og frugt til dessert..!! Og ingen alkohol.

Og sikke en belønning jeg fik i morges. Vægten dykkede. og er nu nede på 62,6 kg.

Jeg trænede i 1,5 time i går, og her til morgen. skal vi ud og gå en junglen. :o)
13 år27. november 2010 kl. 01:26
Fantastisk flot!!!!!!!!!!! Sikke en rygrad du har, det var skide godt gået!! Så er det godt der er belønning på vægten også.
Lyder nu også dejligt der i Singapore - nyd turen i junglen,
Hilsen fra et snedækket danmark.
13 år27. november 2010 kl. 09:11
SÅDAN!!! Det kan godt være at det endelig vægttab er en stor sejr. Men i virkeligheden er det overkommelse af den slags fristelser der er de største sejre!!!
13 år27. november 2010 kl. 09:30
ihh.. Tak Tak Tak Trif og fluffy
Jeg var også rigtig stolt.

I går havde vi et vennepar på besøg. Jeg lavede god mad, (ret sund mad faktisk) Synderen var de 2 glas rødvin jeg havde lovet mig selv, som præmie for at have været så god længe. Og det chokolade vi fik til aftenkaffen.
Jeg må dog huske at rose mig selv for, at den indtagede mængden af rødvin og chokolade lå langt under hva den ellers tidligere har ville være, til såddan arrangementer. :o)
Det er jo en livsstil...! Det skal ikke være sådan, at jeg ikke kan få lidt rødvin og chokolade en gang i mellem.

Indtog 2058 kcal i går. Men jeg havde alligevel et plus på vægten i morges. Forstår ikke det med kcal.?! Jeg kan indtage 1400 og holde vægten, trods meget motion. Spise 1100 og tabe mig 100g. og indtage 2000 selvom jeg egentlig forbrænder 2300kcal og tage på?! Det må være maden som stadig sidder i systemet og væske pga rødvinen.
Jeg håber snart +ét fra i går er smidt. For på tirsdag kommer der gæster fra DK som skal være her i 1,5 uge. :o) Det kommer altid til at koste lidt på vægten når man skal være rejse guide/mad Guide. :o)

Glædelig søndag til jer alle her fra varmen
13 år28. november 2010 kl. 02:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });