ISIS -is der er ok sundt???

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Inulin
Hej Asta Elise,

Tak for de søde ord :o)

Jeg er farmaceut og har derfor en basisviden om fysiologi og kemi. Det har dog ikke forhindret mig i at gå rundt og være småfed i mange år :o)

Jeg arbejder mest med lægemidler, men er "allergisk" over for alle de mirakelkure, smarte løsninger og frelste holdninger, der huserer omkring kosttilskud. Der er rigtig mange, der hiver rigtig mange penge ud af folk for ingenting.

hilsen
Elsebeth
18 år18. maj 2006 kl. 08:24
re: Inulin
- og ja, inulin og lignende stoffer kan bruges i mange sammenhænge som inaktivt "fyld". Det findes meget i diabeteskost.
18 år18. maj 2006 kl. 08:27
re: re: re: ISIS -is der er ok sundt???
Får man luft i maven af kunstige sødemidler?
Det har jeg aldrig tænkt over, og jeg bruger en del af dem. Både p. g.a. min egen vægt, men også fordi vi har diabetikere i familien.
18 år21. maj 2006 kl. 15:15
re: re: re: re: ISIS -is der er ok sundt???
Ikke i mindre mængder. Man skal være mere opmærksom på sukkeralkoholerne, de kan kendes på at de ender på -ol, som fx sorbitol.De findes især i slik, tyggegummi osv.
18 år21. maj 2006 kl. 21:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });