#12 af sqzee (slettet)
Sara's Slutspurt
Du læser en tråd i debat > vægttabsqzee (slettet)
re: Sara's Slutspurt
Så er jeg nået 59,8. Jeg synes det går rigtig fint og glæder mig til jeg ser et endnu lavere tal.
Nu ved jeg dog ikke hvad mit næste del-mål skal være. 59,0?
Nu ved jeg dog ikke hvad mit næste del-mål skal være. 59,0?
14 år19. november 2010 kl. 12:56
bruger slettet
I dag er jeg 62,3!!! Fucking lort man!!
14 år21. november 2010 kl. 16:08
bruger slettet
puha, her til morgen er den 61,5. Juhuu:)
14 år22. november 2010 kl. 08:08
Nej jeg dyrker ikke motion. Ikke rigtig. Jeg plejede at løbe men det gør jeg ikke længere. Så plejede jeg at spille volleyball hvilket jeg elsker, men da jeg bor i Tanzania er der kun et hold på min skole og jeg bryder mig ikke om træneren, og hun kan heller ikke lide mig. Joo.. jeg er begyndt at spille mere wii. Bare wii boxning, men jeg vil gerne have et nyt spil mens jeg er hjemme til jul.
Hvad jeg spiser typisk øh den er svær at svare på. Jeg burde spise flere grøntsager som hovedmåltid men jeg får dem mest som mellemmåltid. Jeg spiser ofte branflakes eller müsli. Men god müsli, ikke noget honey-crusted eller det der er vildt sødt. Nogle gange kcal-let yoghurt når jeg kan få det her. Frokost er noget af det samme. Men når jeg er i skole så får jeg massere af gulerødder og et æble eller pære. Aftensmad er lidt forskellig, nogle gange bare noget brød eller noget men pasta og hjemmelavet tomatsovs er godt, nogle gange spiser jeg det mere som suppe med lidt pasta i (altså tomatsovsen) og den smager rigtig godt. Så laver jeg lasagne men min hjemmelavede tomatsovs og hvide sovs lavet fra hytteost og fedtfattig philidelphia smøreost plus massere af grøntsager og intet hakket oksekød. Nogle gange kylling.
Jeg spiser ikke perfekt men det går :)