Sara's Slutspurt

Du læser en tråd i debat > vægttab

Sara's Slutspurt
Jeg tabte 18 kg sidste år og nu har jeg taget 3 på igen (dog tror jeg 2 er pga. p-piller)

Mit oprindelige mål var 55kg men jeg nåede aldrig dertil da jeg langsomt holdte op med at tabe mig. I lang tid var jeg 57, så 59, men nu er jeg nåede over 60 hvilket bekymrede mig.

Nu vil jeg gerne endelig nå mit mål af 55 og opretter derfor denne tråd for at holde migselv motiveret.

(Skal lige siges at hvis nogen kigger i min dagbog så taster jeg ikke aftensmad in, så kcal kan godt se lidt lave ud)
14 år31. oktober 2010 kl. 17:01
re: Sara's Slutspurt
Det er altså mig der har skrevet det her indlæg :)
14 år31. oktober 2010 kl. 17:02
Det er med at stoppe vægtøgningen i opløbet, inden man skal til tabe de samme sure kg en gang til.. synes det er fedt du har taget dig selv i nakken inden det er gået galt.. jeg er sikker på at du nok skal ¨nå ned på din ønskevægt...
14 år31. oktober 2010 kl. 20:32
Ja men det er ikke første gang jeg har lavet dette løfte til migselv.

Men det skal jeg vel ikke tænke på nu :)

Jeg har klaret det ret godt idag synes jeg selv. Og jeg var nede 100g hvilket også var ret fedt.
14 år1. november 2010 kl. 17:31
Nu har jeg taget et kg på på en uge?

Hvad er der galt?

Hvis jeg ikke har spist til at tabe mig så har jeg da i hvert fald spist til at vedligeholde men nu har jeg taget 200-300g på hver dag i nogle dage... En dag var det 700.

Hvor er det frustrende... Jeg tror jeg må måle og taste alt ind i dag og se om jeg så tager på i morgen altså...
14 år6. november 2010 kl. 07:03
Jeg havde så tabt mig til idag men min vægt kunne ikke bestemme sig.

Jeg overvejer en løbetur men jeg har virkelig ikke lyst. De sidste par dage har jeg dog spillet wii boxning men det forbrænder jo ikke ligeså mange kalorier som en løbetur ville.
14 år7. november 2010 kl. 07:42
Hey Sara
Stor tillykke med det flotte vægttab sidste år! Godt gået.
Hvor gammel er du?
Jeg er 20 og mine mål er præcis de samme.. er nu på et par af 60 og mit mål er 55. Delmål er at nå under de magiske 60 kg. Glæder mig til at vægten starter med 5X.XX! :D
14 år8. november 2010 kl. 14:41
Hej! Tusinde tak. Jeg er 17 år.

Men nu har jeg startede om igen fra 60,9. Nu er jeg 60,5 efter god insats et par dage. Tror jeg havde glemt hvor svært det var. Tror jeg havde glemt at undskyldninger ikke duer.

Jeg glæder mig også til 50'erne. Til at være der og blive der!

Igår gik godt det åbenbart ret godt, også selvom jeg havde middag ude men det var rimelig "fedtfattigt" mad. Jeg vil blive ved med at taste ind og gøre alle de gode ting der åbenbart virker! Og ikke glemme hvad der tydeligvis virker.
14 år11. november 2010 kl. 11:46
Yaaah, vejede 60,2 i morges.

Nu er det også weekend så jeg er vågnet senere og haft tid til at gå på toilettet osv. men jeg synes stadig det er ret godt gået.

Så er det bare om ikke at overspise fordi det er weekend og jeg er i nærheden af et køleskab hele dagen.
14 år13. november 2010 kl. 05:54
Sejt! Virkelig godt. Sikke det går hva?:)
Jeg er på 61,8 hvilket jeg er ok tilfreds med, men nu skal jeg virkelig stramme mig an for det føles jo virkelig dejligt at tabe sig. Det kan godt være at det lyder lidt skørt, men det er som om at jeg kan føle at jeg har tabt mig bare et par gram når jeg ligesom skubber mig selv op om morgenen. Og omvendt også mærke hvis jeg har taget et par gram på at jeg er lidt tungere. Er der andre der også har det sådan? Ved ikke om det er psykisk eller hvad, men på dage hvor jeg føler mig "let" om morgenen glæder jeg mig til at stige på vægten, og dage hvor jeg føler mig tung er jeg vildt bange.
Hvad spiser du typisk på en dag? Og hvor meget motion dyrker du?
14 år16. november 2010 kl. 12:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });