Tilbage fra seminar, som foregik på hotel (derfor ku jeg ikke lige medbringe madpakke). Der var kager (spiste jeg ikke), hotdogs (! hotdogs! hvem fanden serverer hotdogs på et moderne seminar i disse sundhedstider? - så jeg spiste en), og masser af brød - sandwich, baguettes osv.
Vægten var oppe et halvt kilo her til morgen, så det er jo ikke så slemt.
I aften skal jeg så til kageparty på min søns skole. Ohøj hvor det går. Men jeg tror faktisk jeg kigger forbi den sukkerfri kage - side, den var nemlig - som Charlotte også skriver - forbløffende god.
Men så skulle det også være slut med det sociale for en tid, så jeg får mere kontrol over hvad jeg indtager og sådan.
@ TrawtorRocker (cool navn!) ja, jeg har overvejet at træne til et løb af en art. Jeg tror at første sats bliver et 10 km løb, sikkert engang i foråret.
Jeg ville Ælske at gå til kampsport, men jeg har en handicappet søn, så jeg har svært ved at gå til noget regelmæssigt. Der er forbandet meget logistik forbundet med at skulle noget, og jeg gemmer pasninger til når jeg skal noget på mit arbejde.
Jeg er som sagt medlem af et fitness center, men har haft svært ved at komme afsted. Derfor er det bedre med ting, jeg kan gøre hjemme.
Jeg har nogle dvd'er med noget kickboxings-inspireret motion, som jeg er vild med. Det er også godt hvis man vil forbrænde et par aggressioner...
Tak for alle kommentarer, og dejligt at vide, at der er mange, der er i samme båd.
#12 af Sannew (slettet)
Du snakker om at du mister motivationen med motion når du har nået dit vægtmål...
Du kan jo sætte dig nogle motionsmæssige mål også. Kan se du løber en del. Et mål kunne f.eks. være en halvmarathon eller en marathon.
Ellers kan jeg anbefale en kampsport, som f.eks. Taekwondo, hvor du løbende bliver gradueret. Der er man nødt til at holde sig i gang for at sige i graderne...
Blot et par forslag.... Har selv problemer med at jeg kommer til at kede mig med en motionsform, hvis jeg ikke bliver udfordret.
Og i øvrigt: Godt gået at du tager dig selv i nakken inden de 3 bliver til 8 :o)
God kamp