Hej Sarah
Jeg kender godt det der med at ville tage sig nede om lår/bagdel og hofter :)
Det kan ikke lade sig gøre kun at tabe sig ét sted, men jeg har gode resultater med at træne hele kroppen og så træne lidt ekstra på bagdel, yderlår, inderlår og baglår samt talje. -det er den træning, jeg synes er hårdest, men det er som nævnt også mit problemområde ;)
Du skal dog træne hele kroppen, da det vil give dig det bedste resultat, idet du også får stærk ryg, mave, arme osv.
Håber du kan bruge rådene. Hilsen P
#2 af pitabnu (slettet)
Jeg er en pige, på snart 28 år, der lige knap vejer 45 kgs. Vil gerne tabe mig lidt..
Der er sikkert flere, der ryster på hovedet over dette. Men inden dommen falder, skal I lige vide, at jeg altså ikke er ret høj. Kun 155 cm. Bare jeg tager lidt på, kan det næsten ses med det samme. Der skal altså ikke så herrens meget til..
Jeg ved også godt, at min BMI er ret lav, så jeg vil egentlig ikke decideret ned i vægt. Nu er det sådan, at jeg er ret spinkelt bygget på overkroppen. Faconen sidder primært nede omkring hofter og lår.
Og mit spørgsmål lyder:
Er der nogen herinde, der har erfaringer med at kunne tabe sig i CM, men IKKE i vægt? Altså mest fedt-tab.
Ville være glad for nogle tilbagemeldinger på dette.
På forhånd mange tak!