Nogen at følges med - uanset mål og deadline

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Nogen at følges med - uanset mål og deadline
Ups, min vægt i dag er 57.0 kg
14 år22. august 2010 kl. 11:20
Tror bestemt det er vigtigt man finder en træningsform, der passer en. Jo sjovere man har det med det jo bedre!!! Ellers holder man ikke ved!
MichelleMischa: Lyder som en helt kanon ide at cykle hjem. 16 km er helt klart en god strækning hver dag :o)
Har en veninde, som på et tidspunkt cyklede 16 km til arbejde og 16 km hjem igen. Hun havde aldrig gjort noget særligt med at cykle, men kom ned på ca. en halv time om at cykle de 16 km... og så er det jo rigtig godt givet ud :o)
kntn: Det er heller ikke sundt at spise så lidt ret længe af gangen. Kroppen begynder at nedbryde sig selv :o( Så godt at høre at du har valgt at spise lidt mere.
Det er altid en god ide at kombinere sund kost og motion.
Jeg har knoklet hårdt i weekenden med at rense tæpper og flytte møbler og skulle mene jeg har forbrændt betydeligt mere end normalt, men alligevel er min vægt steget igen... Lægger dog ikke så meget i det den første tid, for er overbevist om det lige pludselig begynder at vende :o)
14 år22. august 2010 kl. 19:47
Endelig kan jeg se en forskel i det arbejde jeg synes jeg har lagt. Vægten er i dag 70,8 efter at have været 71,3 i forgårs, så et tab på 0,5 på 2 dage er jeg godt tilfreds med :o)
14 år24. august 2010 kl. 18:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });