Nogen at følges med - uanset mål og deadline

Du læser en tråd i debat > vægttab

Nogen at følges med - uanset mål og deadline
Halløj.
Nu skal det være... har gået for længe og sagt til mig selv at jeg skal i form og have strammet "lidt" op.
Skal total set af med ca. 10 kg i forhold til at få en "normal" BMI. I første omgang er mit mål dog at kunne passe en bestemt kjole til et bryllup jeg skal til 18/9. Jeg vil nok bare knokle på og tabe mest muligt, men vil tro 5 kg er et optimistisk, men dog realistisk mål. Har på fornemmelsen det vil hjælpe at have nogle herinde at tude ud ved når det går skidt og prale til når det går godt :o) Så derfor melder jeg mig nu på denne tråd.
Min højde er 164 og min startvægt er lige omkring 70 (har ikke engang ville veje mig på det sidste). Mit mål er at komme lige omkring de 60 kg og helst inden min fødselsdag til oktober... det må vise sig om jeg er lige optimistisk nok, men nu skal det prøves. Jeg er begyndt at tænke mere over min kost og i aften starter jeg til Zumba. Elsker at danse, så håber dette er den helt rigtige motionsform for mig. Derudover står der en motionscykel derhjemme og venter på at jeg får mig taget sammen. Nogen der har lyst til at dele mål og opfølgning herinde?
14 år19. august 2010 kl. 11:44
re: Nogen at følges med - uanset mål og deadline
Jeg vil gerne følges med dig, hvis du har lyst?
Jeg er samme højde og min vægt er 55 kg.
Jeg mangler bare lige et par kg..
14 år19. august 2010 kl. 12:30
Hej MichelleMischa.
Alle er velkomne i dette forum :o)
Er du startet på de 55 eller har du allerede givet gas og smidt nogle kg?
14 år19. august 2010 kl. 12:42
Perfect! :-)
Jeg er på 54,7kg. :-)
Jeg er ikke sikker på, hvor langt jeg vil ned.
Det vigtigste er udseenet og ikke vægten,
men den er nu med alligevel, smil.
14 år19. august 2010 kl. 12:44
Helt enig med det er udseendet der bestemmer. Når man selv synes man er lækker og har et fornuftigt BMI, så kan tallene på vægten være lige meget!
Men konkurrencemennesket i mig skal nu have noget måle på, så man ikke bare bilder sig selv ind at det går den ene eller anden vej :o)
14 år19. august 2010 kl. 13:03
Lige netop! :D
14 år19. august 2010 kl. 14:17
Jeg vil også gerne være med.
Ligger på 70,0 - og min mål vægt er 59,9 :-)

Er netop gået på NUpo for at prøve at skubbe gang i vægttabet igen - det har stået stille i lang tid.. ( har tabt 13 kilp sidste år).
14 år19. august 2010 kl. 19:42
Hej Stampe12.
Velkommen til :o)
Super flot vægttab sidste år!!
Jeg var så på vægten i går første gang længe, for at vide hvor jeg starter ud. Og min startvægt er altså 70,5. Har egentlig sat 60, som mit endelige mål, men synes sgu 59,9 ser bedre ud, så der kunne det være fedt at ende.
Var til Zumba i går for første gang og er slet ikke i tvivl om det er den helt rigtige træningsform for mig :o)
At danse sig slank er jo fedt :o)
Den ene gang om ugen er dog ikke nok hvis jeg vil nå mit mål, så derfor skal jeg have gang i motionscyklen derhjemme samt min Wii Fit.
Har allerede mere energi her til morgen bare ved tanken om at jeg gør noget :o)
Glæder mig til kiloene begynder at rasle af :o)
14 år20. august 2010 kl. 07:47
Hvor fedt! :D

Har hørt meget om det der zumba, men jeg tror ikke liige det er noget for mig.. :D

Min vægt svinger helt vildt lige nu, men jeg har haft spist under 500 kalorier hver dag i noget tid og jeg læste igår noget om det osv, og så besluttede jeg mig, at komme op og spise 1500 kalorier, selv om jeg godt nok synes det er lidt meget.. Men ja, det tror jeg måske også min mave synes? Den er i hvert fald noget oppustet.

Imorgen vil jeg cykle hjem fra arbejdet. Tager toget derhen. Der er 16 km. Og hvis det ikke tager meget end halvanden time for mig, vil jeg også cykle derop. Men jeg tror altså kun det bliver til, at cykle hjem. :-) Men 16 km om dagen, det er vel også fint...
14 år22. august 2010 kl. 09:25
Jeg vil også gerne være med.

Jeg er 160 cm. Vejer 57.4 nu. Startede med at prøve tabe mig da jeg vejede 59.0 kg. Jeg plejer at veje omkring de 49, før jeg tog ud at rejse i 4 mdr og tog 10 kg på. Kunne være fint hvis jeg kunne komme ned på 49 igen, men mit mål er egentlig bare at kunne passe mine jeans igen :) Har ikke råd til nye!
14 år22. august 2010 kl. 11:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });