Hej med Jer!
Allerførst et stort tillykke til alle Jer der har tabt Jer, og I andre der har fået indført de sunde vaner, vi er jo alle på rette vej, ikke sandt.
Jeg har været med herinde sådan lidt "pletvis", tabte forrige år godt 5 kg., men tog dem desværre på igen efter en halebensskade. Januar 06 vejede jeg 78 kg, det højeste jeg nogen sinde har været oppe på!! Den 5. marts besluttede jeg for alvor at NU skulle det være slut! Siden da har jeg tabt 2-3 kg., det svinger lidt. I dag vejer jeg 75,6 i torsdags vejede jeg 74,7 kg. Det laveste siden marts..Men ja, der har været 2 fester, en hyggeaften og en børnefødselsdag siden da! Jeg er - forhåbentligt -nu på rette vej igen og spiser så sundt så sundt. Jeg VIL under de 70 kg. og gerne inden sommer. Mit delmål er indtil videre at tabe yderligere 2 kg. inden den 5. maj, så må vi se hvad der sker derefter...
Dejligt at der er kommet så meget liv i forummet igen, -det var lidt tomt herinde for nogle måneder siden. Og Skatterpatter, tak for din anmodning om en opsummering. Det var dejligt både at høre fra nye og gamle igen..
Pøj pøj til Jer alle med de sidste kg og den sunde livsstil, glæder mig til at følge Jer ;o)
Knus fra Mulde
opsumering fra os alle?
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: re: re: opsumering fra os alle?
19 år15. april 2006 kl. 17:47
cmf
re: re: re: re: opsumering fra os alle?
Hej allesammen,
Dejligt initiativ med en opsummering som rækker lidt længere end fra uge til uge. Vi er tit alt for fokuserede på om vi har tabt os siden sidste vejning...og glemmer helt at glæde os over at vi faktisk har tabt os siden vi bestemte os for at smide kilo.
Jeg har selv tabt ca. 6 kg siden januar 2006 og mangler de sidste 2-4 kilo før jeg er helt dernede, hvor min krop og sjæl har det allerbedst og hvor den var før jeg for 6 år siden holdt op med at ryge.
Min vægt har ligget på det samme de sidste 2-3 uger fordi jeg har været igennem en fertilitetsbehandling som er ret hård for kroppen. Jeg er pumpet med hormoner og min vægt har strøget op og ned. Nu har jeg desværre fået menstruation, så det blev ikke til noget denne (sidste) gang. Vi har besluttet at stoppe og bare nyde de 3 børn vi har tilsammen.
Dejligt initiativ med en opsummering som rækker lidt længere end fra uge til uge. Vi er tit alt for fokuserede på om vi har tabt os siden sidste vejning...og glemmer helt at glæde os over at vi faktisk har tabt os siden vi bestemte os for at smide kilo.
Jeg har selv tabt ca. 6 kg siden januar 2006 og mangler de sidste 2-4 kilo før jeg er helt dernede, hvor min krop og sjæl har det allerbedst og hvor den var før jeg for 6 år siden holdt op med at ryge.
Min vægt har ligget på det samme de sidste 2-3 uger fordi jeg har været igennem en fertilitetsbehandling som er ret hård for kroppen. Jeg er pumpet med hormoner og min vægt har strøget op og ned. Nu har jeg desværre fået menstruation, så det blev ikke til noget denne (sidste) gang. Vi har besluttet at stoppe og bare nyde de 3 børn vi har tilsammen.
19 år17. april 2006 kl. 08:30
Men her vil jeg da gerne være med.
Jeg er en ung pige på 18, snart 19. Min kampvægt er pt 91,1kg. Har tabt mig knap 5kg. siden 13 marts. *stolt-stolt*
Mit mål er at tabe endnu 7-8kg inden Juli månede, da jeg skal opereres der, hvis min vægt kommer ned på 82-83kg. Så det er min motivation og en fandens god en af slagsens.
Jeg har taget utrolig meget på i mine teenage år pga. depression og spise forstyrrelse og de kg. hobbede sig endnu mere op efter man fandt kæresten og blev glad igen. Hehe. :) Så nu skal de væk.
Jeg vil gerne tabe mere end de 7-8kg jeg har tilbage, men det er mit delmål, vil helst ikke tabe mig for meget efter operationen, da det ødelægger resultatet.
Flot! med alle jer andres resultater. :D