God idé - selvom jeg ikke har noget positivt at sige lige nu...
Jeg har tabt 6 kg siden efteråret og 2 af dem på den sidste måneds tid.
Jeg kan dog ikke rigtig finde den sunde linje igen efter en udskejelsesweekend... og så kommer påsken. Men jeg håber dog at kunne finde den igen inden længe, der er kun 1 kg. til 1. delmål - men desværre INGEN motivation. Håber den kommer.
Hvordan går det me jer andre?
#2 af bruger slettet
Selv er jeg i dag kisteglad. For første gang i ca 1 år stod der under 64 i morges. Helt præcist 63,7. Og har derudover smidt en masse cm, hvilket er det der betyder mest for mig, men har i lang tid været lidt irriteret over, at vægten ikke også flyttede på sig... Så dagen i dag har gået med at kigge mig ca 1000 gange i spejlet. Ja det endte sågar med jeg prøvede alle (!) mine bikinier, og følte bare, at NU måtte det gerne snart blive sommer!
Jeg har i alt "kun" tabt lige over 3 kg, men på også kun 1½ måned... Mit mål er inden 1.juni at ha tabt 6kg... Men det bliver en kamp, for det har jeg ikke vejet de sidste 4 år! (hvor jeg var helt nede på 59,9 - hvilket stadig er det ultimative mål, idet jeg så kan bytte 6tallet ud med et 5tal!)
Håber det går godt for alle jer andre derude, og at der er nogle der har haft en lige så god dag som mig! Og held og lykke med påsken, jeg er selv lidt nervøs, fordi jeg ved jeg får spist og drukket lidt for meget til et par påskefrokoster, men sådan må det nu engang være. Det skal der også være plads til!