Tillykke til de af Jer, der har tabt Jer og op på hesten igen til Jer der står lidt stille. Jeg tror altid der vil være perioder med stilstand og de fleste af Jer ved jo endda også hvad der er galt, ikke sandt. Asta Elise; send vægten på ferie et par uger og se om det hjælper. Det kan både være godt og skidt at holde sig fra den, -men hvis du vil se resultater og ikke blive alt for frustreret så vil jeg prøve det med et par uger.. ;o) Ellers må du hive målebåndet frem og se, om der sker noget på den front.
Ja, min torsdagsvejning, bliver - som sædvanlig, indskrevet for sent...Men det gør den jo ikke mindre rigtig, vel. I torsdags vejede jeg 74,8 kg., det laveste jeg endnu har vejet, -hvis jeg husker rigtigt...(altså i denne omgang)..Det er super dejligt, i dag er vægten dog næsten 1 kg. højere, -men der har så også været 2 meget gode fester med rigeligt med alkohol i mellemtiden, så jeg er ved godt mod og oppe på hesten igen..(også selvom wienerbrødet her på arb. kalder noget på mig i dag....tsk tsk tsk - har ingen planer om at røre det..)
Grankogle, det er SÅ flot, som du bliver ved med at tabe dig, tillykke til dig også ;o)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Tillykke til de af Jer, der har tabt Jer og op på hesten igen til Jer der står lidt stille. Jeg tror altid der vil være perioder med stilstand og de fleste af Jer ved jo endda også hvad der er galt, ikke sandt.
Asta Elise; send vægten på ferie et par uger og se om det hjælper. Det kan både være godt og skidt at holde sig fra den, -men hvis du vil se resultater og ikke blive alt for frustreret så vil jeg prøve det med et par uger.. ;o) Ellers må du hive målebåndet frem og se, om der sker noget på den front.
Ja, min torsdagsvejning, bliver - som sædvanlig, indskrevet for sent...Men det gør den jo ikke mindre rigtig, vel. I torsdags vejede jeg 74,8 kg., det laveste jeg endnu har vejet, -hvis jeg husker rigtigt...(altså i denne omgang)..Det er super dejligt, i dag er vægten dog næsten 1 kg. højere, -men der har så også været 2 meget gode fester med rigeligt med alkohol i mellemtiden, så jeg er ved godt mod og oppe på hesten igen..(også selvom wienerbrødet her på arb. kalder noget på mig i dag....tsk tsk tsk - har ingen planer om at røre det..)
Grankogle, det er SÅ flot, som du bliver ved med at tabe dig, tillykke til dig også ;o)
Knus fra Muldebeerg