Ja gid min vægt også havde sat sig fast, men jeg har taget ½ kg. på.
Jeg ved så heldigvis hvad der er i vejen. I tirsdags var vi ude og spise og bagefter til koncert og i går fik jeg bare et flip hvor jeg grovåd chokolade. Det var resterne fra jul så de har jo hodt meget godt. Jeg tror også at jeg kan holde mig fra chokolade et godt stykke tid.
I tirsdags var jeg på motioncenterets vægt. Den var heldigvis positiv. Den vejer 3 kg mere end min egen men det har jeg kalkuleret med i mit mål. til gengld viste den at jeg havde tabt 2½ kg siden d. 30 jan. hvormin egen kun viser 2 kg. De 2½ kg var ren fedt og min fedtprocent var faldet fra 34% til 31,3% ( den skal liggge mellem 23 og 34). Jeg havde tabt mig mest på torsoen og der havde jeg også forøget min muskelmasse, mens mine arm og ben var det samme. Så det var et lyspunkt. Bare jeg dog så havde holdt mig fra det chokolade, men jeg sidder på hesten igen.
For mig er det ikke en god ide at holde mig fra vægten resten af måneden det er ikke til at sige om det er for dig. Jeg skal helst have kontrol.
#2 af Kirsten P (slettet)
Maden er ved at blive vane. Selvom jeg har alle muligheder for at spise dagen lang, går det fint med de små regelmæssige måltider.
Jeg har det godt. Føler mig frsik og veltilpas og i godt humør. Faktisk er jeg mest træt de gange, jeg har spist for meget og for sødt.
Jeg overvejer at holde mig fra vægten resten af måneden - mon det er en god ide?
Hilsen Asta Elise