japansk slankepille

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: japansk slankepille
.
Monolith,

hej igen :)

Da jeg laeste dit seneste indlaeg, hvor du naevner at du traener i en Kendo-skole (jeg tog i sin tid til Japan for at traene budo ... det var mest karate og jiu-jitsu, men det var altid min plan at paabegynde baade Aikido og Kendo paa et senere tidspunkt, naar jeg foelte tiden og penegene var til det), fik det min laengsel til at blusse op, og jeg kunne ikke haandtere det. Saa derfor er der gaaet et par dage...

Jeg boede i Kawasaki-shi, Tokio (Kawasaki districtet i Tokyo), men jeg har skam besoegt Yokohama. Vi overnattede hos en smuk restaurant i bjergene. Natur var een af de ting Tokio manglede. Men saadan er det jo altid, man kan ikke faa det hele, og saa er det jo godt at de fleste mennesker kan flytte sig. ^^ - Jeg plejede at loebe hver morgen til et bestemt uberoert omraade i en mindre bamboo skov som laa et par miles fra min forlovedes mors hus.

Kan jeg spoerge hvor gammel du er, Monolith? Det er ikke for at snage, skoent nok af almen nysgerrighed idet vi jo har noget til faelles her. ^^

.......

Jeg haaber det gaar godt med ernaering og vaegt-kontrol osv.. Hvis du stadigt foeler du er overvaegtig boer du skubbe den bekymring til side, for du vil faa din ideelle vaegt ganske naturligt simpelthen ved at foelge din sensei's instruktion (hvis det vel at maerke er en traditionel kendo-skole ... har hoert at der skulle vaere kommet skoler som koerer efter vestlige principper. Er det korrekt?).

Jeg er kommet i tanker om, at den der pille, vi diskuterede her i traaden, var kendt allerede i 1970-erne. Den har altsaa vaeret omkring laenge, og jeg husker ogsaa at der var nogle horrible rygter omkring foelgerne af at benytte den. Isaer (som du ogsaa naevner) lever-skader med doeden til foelge. Og det er vist ikke pillen selv, der giver skaderne, men vaegt-tabet!! Det siger noget om, hvor stort et pres man laegger paa sin lever naar man taber sig, og det gaelder faktisk uanset man taber sig langsomt, idet kroppen lagrer toxiner sammen fedtet, og leveren skal tage sig af begge dele naar man taber sig. Derfor er det ogsaa af uendelig betydning at drikke helst mere end rigeligt vand (og det skal helst vaere vand, ikke soda o.a.).
14 år7. juli 2010 kl. 12:51
re: japansk slankepille
hey Ywon! Jeg har ikke været på længe, da jeg troede tråden var død. Jeg endte med ikke at købe pillerne. Jeg er bare omgivet af det lækreste mad hele tiden og selvom japansk mad er både sundt og lækkert har de de bedste kager jeg nogensinde har smagt. kølige chokolademousseroulader med en 9 cm cirkel i midten af den lækreste chokoladecreme og så med en kraftig brownielignende chokoladekage udenom. Det er forfærdeligt! Og deres chokoladeovertrukne crisps, og deres matchalatte. omg jeg fatter ikke at jeg INGEN tykke mennesker ser her med alle de lækkerier! Hver eneste aften går min krop i trance og forsøger at tvinge mig til at gå ned i lawson og købe kage. Jeg har dog kunnet bekæmpe trangen de sidste par dage med at spise frisk frugt i stedet. Men når en fersken koster 18 kr og et æble 14 kr er det ikke meget frugt man får for pengene:(

Jeg er 27 år gammel. Træner du stadig kendo? hvis det er kan du skrive til mig på denne mail. ed.209@hotmail.com
Jo det er en traditionel kendoskole. Jeg skal lære te-ceremoni af min sensei på søndag i hans eget hjem hos hans familie. Det er en stor ting at blive inviteret hjem til japanerne så det glæder jeg mig til. Jeg er trist over at skulle forlade de ædle mennesker der går i den klub. De har vist mig den traditionelle side af Japan som jeg ønskede at se og være en del af, omend kun for en kort stund, og de har været så generøse og flinke. Det bliver med tungt hjerte jeg tager hjem også, og der er ikke så længe til nu.

Jeg leder efter en kendoskole i danmark hvor jeg kan fortsætte, men dem jeg har kunnet finde lyder ubehageligt selvhøjtidelige og snobbede, og det er jo slet ikke det det drejer sig om. Det er lidt turn off synes jeg, men uanset hvad kan man jo ikke forvente det samme som i Japan. Det må man jo så leve med. Går du stadig til budo og kendo osv??
Lad os mødes og tabe os sammen hvis det er. jeg kunne godt trænge til en 9 kg. er oppe på 65 nu.
14 år19. juli 2010 kl. 16:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });