japansk slankepille

Du læser en tråd i debat > vægttab

japansk slankepille
Hejsa folkens. jeg er i japan nu og har været noget tid og har stadig halvanden måned igen. Jeg har fundet en slankepille herover hvor man taber tyve kilo på en måned. Der findes i det hele taget en masse slankepiller herovre. Jeg er ekstremt fristet til at prøve, men samtidig også lidt bange. Måske er de farlige? Hvad synes I? Jeg er villig til at gøre forsøget, og skal samtidig nok poste resultatet hvis det er. Alt der virker er jo ulovligt i EU, så jeg er ret sikker på at man kan finde noget virkbart herovre.. er dog stadig lidt i tvivl..
14 år2. juli 2010 kl. 18:52
re: japansk slankepille
20 kg på en måned?!?!! Det lyder jo fuldstændig forrygt. Det er min første reaktion.
Hvis det gør dig bange og du tror det kan være farligt, så er der helt sikkert noget om det. Det er din sunde fornuft, som råber. Lyt til den.
14 år2. juli 2010 kl. 20:29
Det ville jeg altså ikke gøre, hvis jeg var dig...
Tit er der jo også en grund til at ting ikke er tilladt herhjemme.

20 kilo på en måned, det er næsten 700 gram om dagen. Jeg kan slet ikke forestille mig, at det på nogen måde kan være sundt for din krop.
14 år2. juli 2010 kl. 23:05
hmmm ja I har ret. Man har jo hørt om de der asiatiske killerpills der ødelægger folks lever osv..
jeg prøver en af de mildere af dem og ikke den der syge en og hvis jeg får det dårligt under indtaget stopper jeg med det samme. For nej tyve kilo på en måned kan kun være enten fusk eller farligt.
14 år3. juli 2010 kl. 07:32
HØR her: der findes ingen nemme udveje! det er kost omlægning og motion :) Forståelse af kroppens nærrings behov :)
Det fint nok du laver sådan et psyko tab, men din krop bliver ødelagt! Huden vil under ingen omstændigher kunne følge med, heller ej dine organer! Så ja, det sgu farligt det shit...
Sorry det kledelige indlæg, men håber bare du ser lidt mening i det!!!

Rigtig god kamp
14 år3. juli 2010 kl. 09:38
bivirkningerne er nok dødelige, men det samme er over extrem fedme. tal med din læge i dk.
du kan nok komme på medicinen i dk- hvis du vejer 200kg for meget. så risikoen er stabil. før risiko pga. overvægt nu risiko pga. medicin.
14 år3. juli 2010 kl. 11:03
Hvis jeg var dig ville jeg lave noget grundig research foer jeg overvejer at proeve en pille der paasatar at kunne skabe et vaegttab af den kaliber.

Og saa stadigtvaek: Det er mest nysgerrighed fra min side, for naar det kommer til stykket tror jeg ikke paa, at man kan tabe sig 20 kg paa en mdr og ikke paa en el.a. maade komme til at betale for det (andet end yen, altsaa).
Og saa har vi ikke engang taenkt paa hvorvidt det er muligt ikke at tage hele molevitten paa igen.

For, som stringmind naevner, hvad med huden? Kan den foelge med? Og hvad med din lever? Noget i din krop skal jo soerge for at faa fedtet ud og rense op bag efter, osv..

At vaere overvaegtig er i sig selv et strain paa kroppen og isaer for leveren. Naar man taber sig presser man leveren yderligere i en periode, og et problem ved meget hurtigt vaeagttab er netop de mange toxiner som leveren pludselig skal kunne hamle op med.

Bortset fra det: Hvor bor du henne? I Tokio? ... Jeg boede i Tokio, Kawasaki-shi, men det er efterhaanden meeeeget laenge siden. :-D ... Taenker tit paa hvordan alting er derovre nu ... baade godt og skidt, selvfoelgelig. ... Naamen du kom jo ikke til Madital for at blive bombarderet med spoergsmaal, hehe.

Mashida, & Good luck! ... '^L^,
14 år3. juli 2010 kl. 12:00
Hej igen. Tak for jeres svar:) Jeg vejer 67 kg nu. så har taget en tre kg på siden jeg kom. Ikke så godt. Men jeg skal klart indrømme at jeg bliver påvirket af alle de smukke små slanke piger der tuller rundt allesteder. Jeg er stadig nysgerrig med den pille og jeg er af natur en langsom taber så skulle pillen virke ville jeg nok max tabe 5 kg på den.. men jeg tager ind til en helsebutik i morgen og spørger dem om det indhold der er i psykopillen.

Strongmind, det var intet kedeligt indlæg, for du har bestemt ret. Det kan bare være så fristende, hvis man nu liiige kunne få et startsspark og komme ordentligt igang..
Ywon, jeg tror også helt klart at hvis den pille virkede bare lidt ville man tage det hele på bagefter.
Jeg bor i akihabara nu. Jeg er på kendoskole herovre. kawasaki i yokohama?? Jeg var i yokohama igår damn det er nice! Super sci fi flot. Kunne rigtig godt lide at gå rundt der:)
Jeg har researchet en del og kun fundet farlige ting så som ødelagt lever og døde folk osv. Så jeg får mig bare et dietry supply herovre og bruger det ved siden af en sund kost. Men er dog nysgerrig så spørger lige en kyndig person om indholdet i den pille.
14 år4. juli 2010 kl. 17:25
jah... det er sgu nogle gange noget irriterende noget at de lokker med sådan noget farligt stads!!
Et godt råd, tag det roligt med at veje dig, de fleste kvinder går FULDKOMMEN amok når de følger vægten slavisk, hvilket EN KVINDE IKKE KAN! med det mener jeg, vi har en cyklus der gør at en hel måned variere.... Man kan ikke se om MAN HAR TAGET på fordi man vejer 300g mere den ene dag, end dgen før. SELVOM MAN HAR SPIST underskud, så kan kroppen godt have optaget mere væske, og derved vejer man mere... nogle madvarer ligger også længere tid i maven, dvs, det kan se ud som om man tager på, men i virkeligheden er det bare tarmene der er fyldte!!
Well anyways, et godt og fornuftigt vægttab er et ½ kg om ugen (morsomt når jeg nu siger man ikke skal være slavisk, men jeg håber du forstår det jeg mener med man ikke skal gå amok)
Jeg smed ca 60kg på 2-3 år, jeg gjorde det desværre i sidste ende på den forkerte måde, men det er jeg snart "færdig" med at bøde for... Derfor ønsker jeg vitterligt at oplyse folk om sulte kure, over-mother-osv.-trænings kure er IKKE vejen frem!
Håber jeg gav lidt forståelse... Ved du klare den ;)
14 år5. juli 2010 kl. 10:46
Wow 60 kg?? Det er godt nok flot! Tillykke med det!
Og tak for støtten:)
Jeg skal desværre ned på 55 kg da min læge har klargjort at min vom ikke må veje mere pga et brud på rygsøjlen jeg har, og jeg elsker desværre bare mad og kager osv. Elsker sådan set alt med kalorier i, men jeg ved at der kun er én vej som du siger. Har også prøvet sultekure osv og kun taget det på igen og de er klart skadelige både fysisk og psykisk. Skal du tabe dig yderligere nu? Hvordan har du bødet for de sidste par kg?
14 år6. juli 2010 kl. 08:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });