De samme kilo igen

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: De samme kilo igen
Annefie - det er sådan jeg har det. Det er altid weekenderne det er mest galt i.

Jeg har forsøgt at taste maden ind på forhånd og når jeg ser hvor slem det er er jeg bevidst om hvor jeg skal passe på og jeg taster 2 glas vin ind og er der så andet mad der frister mig så føler jeg det er nemmere at sige nej til det ekstra glas vin og i den her weekend har det fungeret fint så det håber jeg det gør resten af tiden også :-)
Jeg har taget Siri´s ord lidt til mig om at det handler om at finde det der giver livskvlitet og få det puttet ind i en fornuftig mængde uden at overdrive.

Nu håber jeg så bare vægten begynder at gå lidt nedad :-)

14 år27. juni 2010 kl. 11:26
hej
jeg er ved at finde en løsning på mit grill problem.. jeg elsker smagen af det grillede mad - eeelsker det! men de sidste gange vi har grillet har jeg ´sørget for at have mange grøntsager på grillen også.. så kan jeg med forholdsvis lethed lade pølser og det/de ekstra stykker kød ligge... det giver måske også lidt mere plads til rødvinen!
fortsat god søndag!!
14 år27. juni 2010 kl. 16:36
prøv at gå med bælte. du har et start hul, der er max.
og så bruger du et strammere hul når du har tabt dig.
reglen er så at du kun må gå strammere. så det nye hul er start og nyt max.

smid også for stort tøj ud.
(giv dig selv besked på at holde vægten)
14 år27. juni 2010 kl. 17:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });