#22 af carinacarina (slettet)
Vægttab og mål.
Du læser en tråd i debat > vægttabcarinacarina (slettet)
re: Vægttab og mål.
Jeg er også næsten 180 cm høj - 178 cm så skal også ligge i 60'erne - hvis jeg går i 50'erne bliver jeg undervægtig og det er jo ikke meningen :).
Jeg ligger på 69,8 lige nu og vil super gerne ned på omkring 65.. så vi har ca. samme mål og samme startvægt 'Gummisko' :) Startede på 83-84 kg..
Synes bestemt også det er det værd.. men det er også hårdt!:)
Jeg ligger på 69,8 lige nu og vil super gerne ned på omkring 65.. så vi har ca. samme mål og samme startvægt 'Gummisko' :) Startede på 83-84 kg..
Synes bestemt også det er det værd.. men det er også hårdt!:)
14 år23. juni 2010 kl. 15:26
Jeg brugte mad-i-tal til at tage mig selv i nakken, sætte turbo på vægttabet og blive færdig med det kur-noget.
Nu vejer jeg 63-64, og er rigtig godt tilfreds. Jeg er en af de meget få danskere som faktisk ikke synes at "tynd" er særlig pænt, men til gengæld synes er slank er, så jeg skal ikke længere ned.
Lige nu er jeg tilbage for efter en rigtig lang periode, hvor jeg kunne spise nærmest hvad som helst uden at tage på igen, så synes jeg det vægten hælder opad.
Jeg tror det er fordi jeg er blevet så superglad for brød... Men nu vil jeg lige holde øje med spiseriet de næste par uger bare så jeg ikke tager det hele på igen.