#2 af bruger slettet
Vægttab og mål.
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Vægttab og mål.
Min startvægt var i oktober 2007 115 kg. Min vægt ligger nu på 70-71 kg. Jeg har altså tabt cirka 45 kg :)
Mit næste mål er 65 kg og derved en BMI på 25. Da jeg aldrig har været normalvægtig før aner jeg ikke hvad jeg skal veje, men mit drømmemål er 59 kg - bare for at se 5 tallet ;)
Hvad med dig selv? :)
Mit næste mål er 65 kg og derved en BMI på 25. Da jeg aldrig har været normalvægtig før aner jeg ikke hvad jeg skal veje, men mit drømmemål er 59 kg - bare for at se 5 tallet ;)
Hvad med dig selv? :)
14 år19. juni 2010 kl. 20:01
JK91
Først og fremmest, hvor er det bare et flot vægttab, Nuffi! Godt klaret
Jeg er selv begyndt igen igen, men denne gang føler jeg virkelig, at jeg har styr på det. Prøver at få en masse grønt indenbords og regner med at tabe et kilo om ugen.
Min startvægt er 80 og håber i første omgang at komme ned på 60 kg og så se, hvordan det klæder mig! (:
Jeg er selv begyndt igen igen, men denne gang føler jeg virkelig, at jeg har styr på det. Prøver at få en masse grønt indenbords og regner med at tabe et kilo om ugen.
Min startvægt er 80 og håber i første omgang at komme ned på 60 kg og så se, hvordan det klæder mig! (:
14 år19. juni 2010 kl. 20:08
carinacarina (slettet)
Hold da op, hvor er det bare godt klaret!! :).
Min startvægt var ca. 84 og er 178 cm høj i Januar 2010 og jeg vejer nu omkring 69,5-70 kg.. den svinger lidt for tiden..
Mit mål er at komme ned omkring/eller under 65 kg :).
Synes bare at vægten er gået lidt i stå for tiden. ;)
Min startvægt var ca. 84 og er 178 cm høj i Januar 2010 og jeg vejer nu omkring 69,5-70 kg.. den svinger lidt for tiden..
Mit mål er at komme ned omkring/eller under 65 kg :).
Synes bare at vægten er gået lidt i stå for tiden. ;)
14 år19. juni 2010 kl. 20:13
carinacarina (slettet)
Håber det kommer til at gå godt, Johanne!:)
Kender godt det til at prøve igen og igen.. men pludselig lykkeds det!:)
Kender godt det til at prøve igen og igen.. men pludselig lykkeds det!:)
14 år19. juni 2010 kl. 20:24
louise89 (slettet)
jeg er 158 og vejer lige nu 71 min drøm er ca 52-55 har kun været på madital i ca 1 mdr.
godt gået af jer andre, bare klø på. jo bedre det går for os, jo mindre folk er der i dk som er overvægtige.
godt gået af jer andre, bare klø på. jo bedre det går for os, jo mindre folk er der i dk som er overvægtige.
14 år19. juni 2010 kl. 23:12
SiriS (slettet)
Jeg har været oppe på 64 kg, og ligger nu på 59-60 efter et års tid (og en pause på 3 måneder omkring jul, hvor jeg tog alt på igen). Målet er 52-54 kg. Jeg har ligget omkring 58 kg næsten hele livet, og altid følt at jeg ideelt set burde tabe 5 kg derfra. Jeg er begyndt at træne kroppen op, og er mere tilfreds med mit udseende nu end nogensinde. Måske skal jeg kun tabe mig 2 kilo mere.
14 år20. juni 2010 kl. 08:50
SiriS (slettet)
Højde 1,58 uden sko.
14 år20. juni 2010 kl. 08:51
mamma_long (slettet)
Jeg måler 156 cm og vejer i øjeblikket 71 kg.
Jeg skal ialt tabe mig til omkring 52 kg.
Jeg har allerede tabt 5 kg på 3 måneder, her gennem madital.dk.
Mit mål er at tabe 10 kg om året. Gerne mere, men absolut ikke mindre ;)
Jeg har indlagt mere bevægelse i dagligdagen, dyrker hård motion 3-4 timer om ugen. Har lavet om i kosten, så den nu består af mere fedtfattige ting, kun slik og sukker i weekenderne og ellers generelt sundere mad en tidligere.
Jeg har ikke travlt, tar det i mit eget tempo.
Går efter en livsstilsændring end blot en kur.
Synes der er mange herinde, der har tabt sig rigtig flot :)
Jeg skal ialt tabe mig til omkring 52 kg.
Jeg har allerede tabt 5 kg på 3 måneder, her gennem madital.dk.
Mit mål er at tabe 10 kg om året. Gerne mere, men absolut ikke mindre ;)
Jeg har indlagt mere bevægelse i dagligdagen, dyrker hård motion 3-4 timer om ugen. Har lavet om i kosten, så den nu består af mere fedtfattige ting, kun slik og sukker i weekenderne og ellers generelt sundere mad en tidligere.
Jeg har ikke travlt, tar det i mit eget tempo.
Går efter en livsstilsændring end blot en kur.
Synes der er mange herinde, der har tabt sig rigtig flot :)
14 år20. juni 2010 kl. 09:07
carinacarina (slettet)
Er jeg den eneste der simpelhent ikke kan lade være med at hoppe på vægten hele tiden??!
Gerne flere gange om dagen.. og så bliver man bare i dårligt humør hele tiden når den går op.. men det svinger jo fra dag til dag.
Gerne flere gange om dagen.. og så bliver man bare i dårligt humør hele tiden når den går op.. men det svinger jo fra dag til dag.
14 år20. juni 2010 kl. 11:03
Hvor meget vil i tabe, hvad er jeres mål?:).