#12 af Lærke89 (slettet)
Tabe mig
Du læser en tråd i debat > vægttabLærke89 (slettet)
Re:
undskyld, men hør lige dig selv "jeg sulter mig, så er det sagt".
Du her et problem, måske endda nok en spiseforstyrrelse. Gå til din læge eller snak med forældre/ lærer/veninder om det omgående. Det lader ikke til, du selv er klar over, hvilke konsekvenser det har på din krop og dit sind..
Du her et problem, måske endda nok en spiseforstyrrelse. Gå til din læge eller snak med forældre/ lærer/veninder om det omgående. Det lader ikke til, du selv er klar over, hvilke konsekvenser det har på din krop og dit sind..
14 år18. juni 2010 kl. 20:58
SiriS (slettet)
re: Re:
Farligt game!
14 år19. juni 2010 kl. 10:04
Sarah17 (slettet)
re: Re:
Kære dinforevigt..
Din sidste kommentar har overbist mig om at du udelukkende er her for at få opmærksomhed!
Det er jo helt tydeligt, når du skriver så sarkastisk..
Jeg ser intet morsomt i det.. Synes det er at gøre grin med os der rent faktisk er overvægtige, og kæmper med de overflødige kilo..
Søg hjælp, du har brug for det.
Sarah.
Din sidste kommentar har overbist mig om at du udelukkende er her for at få opmærksomhed!
Det er jo helt tydeligt, når du skriver så sarkastisk..
Jeg ser intet morsomt i det.. Synes det er at gøre grin med os der rent faktisk er overvægtige, og kæmper med de overflødige kilo..
Søg hjælp, du har brug for det.
Sarah.
14 år19. juni 2010 kl. 18:57
Ywon (slettet)
re: Tabe mig
Det med pepsi'en er selvfoelgelig medvirkende til at du taher paa. Naar man har tabt nok til faktisk at vaere undervaegtig skal der meget lidt til for kroppen at udnytte det.
Og det er faktisk rigtig daarlig teknik at drikke pepsi, uanset - el. maaske isaer fordi - du er syg. Det er jo ikke din hensigt at blive syg pga underernaering hvis du kan undgaa det, vel? Derfor, naar du spiser el. drikker ekstra el. mere end foer, saa vaelg ting som har hoej naeringsvaerdi. De feder ogsaa mindre!
Men alt i alt kan du ikke helt undgaa at tage paa fra nu af, med mindre du vil steppe over den graense hvor du bliver under-ernaeret. Og det er sandsynligvis ogsaa af denne grund, du blev syg.
Hvis jeg har ret i dette, er den bedste teknik herfra bestemt at tage en pause med at tabe dig indtil du er blevet rask, og soerge for at faa saa megen naering som muligt i mellemtiden. Det betyder Undgaa ting som kun har tomme kalorier (bl.a. Pepsi).
Haaber det hjaelper!... :-)
(og husk, du er ikke alene!)
Men foerst og fremmest ... Husk: At vaere mager er ikke det samme som at vaere super-tynd, og andre ser dig ikke paa samme maade som du selv goer.
Naar du ser en fedladen person i spejlet - men ved, din vaegt er paa graensen af at vaere for lav,... saa ser andre mennesker dig som en smuk, slank person!
Eller, naar du ser en lettere overvaegtig person i spejlet - men ved, du faktisk er undervaegtig rent klinisk,... Saa ser andre dig som et magert gespenst.
...De siger det ikke, men de taenker det!...
Og det er faktisk rigtig daarlig teknik at drikke pepsi, uanset - el. maaske isaer fordi - du er syg. Det er jo ikke din hensigt at blive syg pga underernaering hvis du kan undgaa det, vel? Derfor, naar du spiser el. drikker ekstra el. mere end foer, saa vaelg ting som har hoej naeringsvaerdi. De feder ogsaa mindre!
Men alt i alt kan du ikke helt undgaa at tage paa fra nu af, med mindre du vil steppe over den graense hvor du bliver under-ernaeret. Og det er sandsynligvis ogsaa af denne grund, du blev syg.
Hvis jeg har ret i dette, er den bedste teknik herfra bestemt at tage en pause med at tabe dig indtil du er blevet rask, og soerge for at faa saa megen naering som muligt i mellemtiden. Det betyder Undgaa ting som kun har tomme kalorier (bl.a. Pepsi).
Haaber det hjaelper!... :-)
(og husk, du er ikke alene!)
Men foerst og fremmest ... Husk: At vaere mager er ikke det samme som at vaere super-tynd, og andre ser dig ikke paa samme maade som du selv goer.
Naar du ser en fedladen person i spejlet - men ved, din vaegt er paa graensen af at vaere for lav,... saa ser andre mennesker dig som en smuk, slank person!
Eller, naar du ser en lettere overvaegtig person i spejlet - men ved, du faktisk er undervaegtig rent klinisk,... Saa ser andre dig som et magert gespenst.
...De siger det ikke, men de taenker det!...
14 år20. juni 2010 kl. 21:12
Ywon (slettet)
Forresten ... Pepsi kan godt vaere med til at binde vaeske, fordi det indeholder salt. Naar man saa foerhen har spist saa lidt at man taber ... lad os sige 500g dagligt i en periode, bliver kroppen draenet for baade vaeske og salt, saa den udnytter det nye "tilskud".
Mht. om man kan tabe sig et kilo om dagen ... well, jeg studsede nu ogsaa noget over den paastand.
Det er faktisk muligt i en kortere periode hvis man virkeligt er syg.
Men 20 kilo i rap? no way!
Mht. om man kan tabe sig et kilo om dagen ... well, jeg studsede nu ogsaa noget over den paastand.
Det er faktisk muligt i en kortere periode hvis man virkeligt er syg.
Men 20 kilo i rap? no way!
14 år20. juni 2010 kl. 21:22
sukkerchok (slettet)
For mig at se, er det også RET tydeligt at du udelukkende er herinde for at få opmærksomhed omkring dig selv ! og ikke for at vide om pepsi feder...
14 år21. juni 2010 kl. 14:36
dinforevigt (slettet)
Jeg prøver overhovedet ikke på at få opmærksomhed, men jeg bliver jo ligsom nød til at sige sandheden om mig selv. I skal ikke angribe mig på den måde, for så ender det bare med at jeg taler ned til jer.
Jeg ville bare spørge om det med pepsi max og ikke andet!
Held og lykke med jeres egen vægt!
Jeg ville bare spørge om det med pepsi max og ikke andet!
Held og lykke med jeres egen vægt!
14 år22. juni 2010 kl. 11:53
SiriS (slettet)
Det her website handler jo om balance og sundt vægttab. Derfor er din indstilling til din krop og måden du behandler den på provokerende. Nogen provokerer den aggressivt, andre får provokeret deres omsorgsgen. :-) Jeg forstår heller ikke helt aggressionerne, jeg mener hvis du vil have opmærksomhed, hvad er der så galt i det? Du har lige så meget brug for et kærligt skub som vi andre. (Bare i en anden retning end du selv mener.)
Men når det er sagt, så skaber du selv dit drama: Du kunne jo, hvis du blot ville have svar på spørgsmålet om Pepsi Max, have nøjedes med at stille det, i stedet for at skrive at du er undervægtig men alligevel undrer dig over at du ikke taber et kilo om dagen, at du sulter dig selv osv. OK, du vil gerne være et skelet, og du har en stærk viljestyrke. Men det har så vidt jeg kan se intet med spørgsmålet at gøre.
Madital er også for anorektikere. Men I skal ikke arbejde med at tabe jer. Ligesom vi andre drejer arbejdet sig for jer om at gå efter en sund balance. Og du er langt væk fra det. Jeg håber du indser det før det er for sent.
God bedring! Og held og lykke med at blive glad for din krop.
Men når det er sagt, så skaber du selv dit drama: Du kunne jo, hvis du blot ville have svar på spørgsmålet om Pepsi Max, have nøjedes med at stille det, i stedet for at skrive at du er undervægtig men alligevel undrer dig over at du ikke taber et kilo om dagen, at du sulter dig selv osv. OK, du vil gerne være et skelet, og du har en stærk viljestyrke. Men det har så vidt jeg kan se intet med spørgsmålet at gøre.
Madital er også for anorektikere. Men I skal ikke arbejde med at tabe jer. Ligesom vi andre drejer arbejdet sig for jer om at gå efter en sund balance. Og du er langt væk fra det. Jeg håber du indser det før det er for sent.
God bedring! Og held og lykke med at blive glad for din krop.
14 år22. juni 2010 kl. 12:11
strongmind (slettet)
Få hjælp!
Kan kun sige det ALT for lidt!
Jeg er tidligere anorektiker, og ærligt, kom dog ind i kampen og tag anssvar. Fuck hvor ville jeg ønske der var nogen der havde sagt det til mig den gang!!
Jeg var grim ulækker og intet værd... men nu, mums efter der kommet noget fedt på de knogler og bryster og hofter!
Så lad være med at genere andre der faktsik skal bruge hjælp til at tabe sig! De er her af reelle grunde
Du, du bør ringe til Stolpegården og bede om hjælp!
højt flag herfra
Kan kun sige det ALT for lidt!
Jeg er tidligere anorektiker, og ærligt, kom dog ind i kampen og tag anssvar. Fuck hvor ville jeg ønske der var nogen der havde sagt det til mig den gang!!
Jeg var grim ulækker og intet værd... men nu, mums efter der kommet noget fedt på de knogler og bryster og hofter!
Så lad være med at genere andre der faktsik skal bruge hjælp til at tabe sig! De er her af reelle grunde
Du, du bør ringe til Stolpegården og bede om hjælp!
højt flag herfra
14 år23. juni 2010 kl. 16:40
Ja jeg er undervægtig og vejer ikke så meget, men ville bare lige høre fordi jeg ikke taber mig så meget mere om dagen som jeg har gjort /:
Nu her de sidste par dage er der røget 500 til 700 gram om dagen og det er super dejligt (:
- og ja jeg sulter mig selv! så er det sagt ! (: