#2 af Niels42 (slettet)
Tabe mig
Du læser en tråd i debat > vægttabNiels42 (slettet)
re: Tabe mig
Hej..
Jeg tror ikke pepsi max har noget at gøre med at du ikke taber dig.. Hvis du skjuler din vægt, da du tror vi andre vil sige du ikke har behov for at tabe dig, er det jo fordi du godt selv er klar over at du ikke har brug for det.
Hvis du er nede i normalvægtsområdet der det utrolig svært at tabe 1 kg om dagen? Forstår slet ikke hvordan det har kunne lade sig gøre førhen. 300 gram om dagen er meget. Og det er flot. Det giver over 2 kg om ugen.. Er ked af det, men jeg kan ikke helt se dit problem.
Men tillykke med de 20 kg..
God dag - Niels.
Jeg tror ikke pepsi max har noget at gøre med at du ikke taber dig.. Hvis du skjuler din vægt, da du tror vi andre vil sige du ikke har behov for at tabe dig, er det jo fordi du godt selv er klar over at du ikke har brug for det.
Hvis du er nede i normalvægtsområdet der det utrolig svært at tabe 1 kg om dagen? Forstår slet ikke hvordan det har kunne lade sig gøre førhen. 300 gram om dagen er meget. Og det er flot. Det giver over 2 kg om ugen.. Er ked af det, men jeg kan ikke helt se dit problem.
Men tillykke med de 20 kg..
God dag - Niels.
14 år15. juni 2010 kl. 16:11
dinforevigt (slettet)
Jeg er sådan set undervægtig men føler stadig at jeg har lidt der skal væk. Ved bare ikke helt hvordan.
Kan det ikke være at pepsi maxen binder væske?
Kan det ikke være at pepsi maxen binder væske?
14 år15. juni 2010 kl. 16:13
bruger slettet
Jeg er helt enig med Niels. Jo mindre du har at tabe af, jo mindre vil du tabe dig ad gangen, så det har intet at gøre med pepsi max.
14 år15. juni 2010 kl. 16:13
Niels42 (slettet)
Vil trække det tilbage jeg sagde, med at jeg ikke ikke kan se dit problem. For det kan jeg!
Det er et kæmpe problem hvis du føler du har behov for at tabe mere, hvis du er undervægtig.
Du bør søge hjælp. Kontakt evt. din læge, eller tal med nogle andre om det.. Det er bestemt ikke sundt for dig at tabe dig hvis du er undervægtig.
Det er et kæmpe problem hvis du føler du har behov for at tabe mere, hvis du er undervægtig.
Du bør søge hjælp. Kontakt evt. din læge, eller tal med nogle andre om det.. Det er bestemt ikke sundt for dig at tabe dig hvis du er undervægtig.
14 år15. juni 2010 kl. 16:18
dinforevigt (slettet)
Okay mange tak. (:
14 år15. juni 2010 kl. 16:18
Stronger (slettet)
Hejsa!
Først, hold da op, 300 g om dagen, det er dælme da FLOT! Bare det var mig!
For det andet. Er du undervægtig eller normalvægtig. Hvis du ligger i normal BMI kan du jo godt have brug for at tabe lidt mere for at være tilfreds. Men hvis du ligger i grænsen for undervægtig, vil jeg desværre også fortælle dig at du skal passe på!
Hvis du fx. bare synes du trænger til at stramme op nogle steder, så synes jeg du skal bruge styrketræning eller andet. Måske du ikke ttænger til at tabe dig, men bare pudse din krop lidt af ved at styrke dine muskler!
Lige meget hvad, så kan det jo godt være du føler du har et problem, og derfor synes jeg det er okay at du spørger til råds, hvad enten din vægt er!
Jeg synes det lyder som om du skal træne din krop i stedet for at slanke den. Det vil du helt sikkert blive flottere af!
Med hensyn til pepsi, drik du bare løs:-)!
Først, hold da op, 300 g om dagen, det er dælme da FLOT! Bare det var mig!
For det andet. Er du undervægtig eller normalvægtig. Hvis du ligger i normal BMI kan du jo godt have brug for at tabe lidt mere for at være tilfreds. Men hvis du ligger i grænsen for undervægtig, vil jeg desværre også fortælle dig at du skal passe på!
Hvis du fx. bare synes du trænger til at stramme op nogle steder, så synes jeg du skal bruge styrketræning eller andet. Måske du ikke ttænger til at tabe dig, men bare pudse din krop lidt af ved at styrke dine muskler!
Lige meget hvad, så kan det jo godt være du føler du har et problem, og derfor synes jeg det er okay at du spørger til råds, hvad enten din vægt er!
Jeg synes det lyder som om du skal træne din krop i stedet for at slanke den. Det vil du helt sikkert blive flottere af!
Med hensyn til pepsi, drik du bare løs:-)!
14 år15. juni 2010 kl. 18:18
bruger slettet
Ang. pepsi max - og for den sags skyld alle andre sodavand - så ville jeg passe på. Ikke på grund af vægten, men på grund af tænderne. Alt med kulsyre, og også en del andre drikkevarer som juice m.m., kan give syreskader på tænderne. Og det er altså ikke noget at spøge med. Huller i tænderne kan tandlægen fixe - men syreskader kan ikke gøres godt igen. Tænderne ætses simpelthen væk. Hvis du kun gør det i en uges tid for at trøste dig selv lidt mens du har fx en forkølelse, det er vel okay. Men jeg vil kraftigt fraråde dig at det bli'r en daglig vane over længere tid. Prøv at læse lidt om det på nettet - bare prøv at Google syreskader.
14 år15. juni 2010 kl. 19:48
scwicky
Hej med dig :)
jeg ved ikke noget om at light sodavand binder væske, men ja jeg gætter på at jo mindre man vejer jo mindre taber man sig.
Hvis du BMI-mæssigt er undervægtig og stadig synes du skal tabe dg nogen steder, så kan det være at løsningen er at trænge det væk, og samtidig spise normalt så du får lavet nogle muskler :)
Jeg er bmi-mæssigt normalvægtig, men jeg bruger stadig str. 40 i bukser så jeg er gået over til at løbetræne minimum 3 gange om ugen mens jeg spiser normalt :) måske det er noget for dig? :)
jeg ved ikke noget om at light sodavand binder væske, men ja jeg gætter på at jo mindre man vejer jo mindre taber man sig.
Hvis du BMI-mæssigt er undervægtig og stadig synes du skal tabe dg nogen steder, så kan det være at løsningen er at trænge det væk, og samtidig spise normalt så du får lavet nogle muskler :)
Jeg er bmi-mæssigt normalvægtig, men jeg bruger stadig str. 40 i bukser så jeg er gået over til at løbetræne minimum 3 gange om ugen mens jeg spiser normalt :) måske det er noget for dig? :)
14 år15. juni 2010 kl. 20:50
Bianka (slettet)
Er det overhoved muligt at tabe sig 1 kg om dagen? hvis jeg intet spiser har jeg et kj underskud på ca. 7500, og hvis jeg så dyrker hård motion får jeg et underskud på knap 10000 kj. og der er 30.000 kj i et kg fedt?
Hvis du er ved at være undervægtig så må du have et meget mindre forbrug end jeg har, og så lyder det altså lidt som om du sulter. Men imponerende med et vægttab på 20 kg, tillykke med det!!
Hvis du er ved at være undervægtig så må du have et meget mindre forbrug end jeg har, og så lyder det altså lidt som om du sulter. Men imponerende med et vægttab på 20 kg, tillykke med det!!
14 år16. juni 2010 kl. 11:09
Nu vil jeg helst ikke lige offentliggøre min vægt, for så vil i nok skrive til mig at jeg ikke skal tabe mig.
Men jeg vil virkelig gerne tabe mig og det går meget godt. Har tabt 20 kilo.
Jeg tænkte bare på:
jeg er begyndt at drikke pepsi max hver dag her det sidste stykke tid fordi jeg er syg. Tager jeg på af det og ændre det min vægt så jeg binder væske?
Det undre jeg mig meget over for der plejer at ryge et kilo om dagen og nu ryger der kun 300 gram. Kan det skyldes pepsi max?
Hilsen Christiane (: