Thermogenic Diet Formula ? ?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: re: re: re: re: Thermogenic Diet Formula ? ?
Ja undskyld altså Anja, men nu bliver jeg sur på dine vegne. Hvad er det for noget med kæresten. Er han ikke klar over, hvor vigtigt vægttabet er? Det er vigtigt, at han også bakker dig op. Han kan spise chips og take out, når han ikke er sammen med dig. Det er i hvert fald min mening. Jeg synes du skal tage en snak med ham om, at det er vigtigt for dig. Og at det er skidesvært at spise gajoler, når han sidder og mæsker sig med alt det, du ikke kan få. Det må han da kunne forstå.

Ja, det er altså bare min mening. Jeg synes, du fortjener 100% opbakning.

Knus Anna
18 år31. marts 2006 kl. 16:10
re: re: re: re: re: re: Thermogenic Diet Formula ? ?
Hej Anna.

Ja det er rigtig nok, men problemet er lidt, at vi bor i hver sin ende af landet, og er kun sammen ca. hver anden weekend / i ferier, og der vil vi jo gerne hygge lidt.

Derudover synes jeg det er synd, hvis han også skal sidde og spise æbler til filmen, bare fordi jeg prøver at være sund.
Eller er jeg for god?

Han er ok med alt salat og sund mad osv, det spiser han med glæde, men han har desværre en hang til junk food (som de fleste unge mennesker...:) ) og nogle gange er jeg bare for nem at overtale til en pizza om søndagen.

Men det kunne være jeg skulle tage en snak med ham, i hvert fald omkring chips osv... Nu hvor jeg sidder og læser, kan jeg jo godt se, at når det er så sjældent vi er sammen, burde han også kunne lade være, men er det fair hans weekend og ferie ikke må indeholde slik og chips?
Jeg synes det er en lidt svær balancegang, men jeg er nødt til et eller andet, for jeg tager altid på når vi er sammen i weekenden, og nu skal jeg hjem til ham hele påsken.

Nogle gode råd?

Knus Anja
18 år31. marts 2006 kl. 16:36
re: re: re: re: re: re: Thermogenic Diet Formula ? ?
Nå, har snakket med ham, spurgte først om han ville støtte mig - ja off course.
Så spurgte jeg om vi evt. kunne spise frugter osv. i stedet for slik. Så trak han godt nok meget på det, men sagde at det måtte vi jo finde ud af, på en måde vi begge kunne holde ud, for han var jo ikke var på slankekur og han skal jo også skal leve...
Så nu må vi se. Ellers må jeg bare tage mig sammen, og lade være med at spise det. Det er bare så svært.

Stadig, hvis nogle har prøvet det samme eller har nogle råd, er jeg meget åben... =)
18 år31. marts 2006 kl. 16:52
re: re: re: re: re: re: re: Thermogenic Diet Formula ? ?
Hej Anja

Min erfaring med mænd er, at de ofte lyder lidt sure, når man vil lave om på noget. Hvis man bare holder sig til aftalen og ikke begynder at argumentere/snakke for meget, vil de for det meste acceptere forandringerne.

Jeg har læst i Tor Nørretranders bog at fedme ofte hører sammen med, at mad er en billig form for underholdning. Måske kunne du finde på nogle andre ting at lave end at se fjernsyn og spise chips om aftenen. Hvad med at komme ud og høre noget musik, eller gå en tur eller tage på cafe?

Hilsen Asta Elise
18 år31. marts 2006 kl. 19:13
re: re: re: re: re: re: re: re: Thermogenic Diet Formula ? ?
Hej Asta Elise
Hehe, ja, det har du nok ret i :) Man skal bare gøre det, ikke så meget brok.

Han skulle bare lige vænne sig til tanken, for i går aftes sagde han, han gerne ville prøve, og at vi måtte støtte hinanden i ikke spise usundt. Og ja det er en god ide at komme lidt ud, men det gør vi allerede en del, men det fortsætter vi bare med.

Den lyder spændende den bog, læste lige lidt om den på nettet. God weekend.

Knus Anja
18 år1. april 2006 kl. 16:30
re: re: re: re: re: re: re: re: Thermogenic Diet Formula ? ?
Hej Asta Elise
Hehe, ja, det har du nok ret i :) Man skal bare gøre det, ikke så meget brok.

Han skulle bare lige vænne sig til tanken, for i går aftes sagde han, han gerne ville prøve, og at vi måtte støtte hinanden i ikke spise usundt. Og ja det er en god ide at komme lidt ud, men det gør vi allerede en del, men det fortsætter vi bare med.

Den lyder spændende den bog, læste lige lidt om den på nettet. God weekend.

Knus Anja
18 år1. april 2006 kl. 16:30
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Thermogenic Diet Formula ? ?
Hey Anja

Smaddergodt du fik talt med kæresten, for jo han kan da sagtens undvære chips og slik de weekender I er sammen. Vil give Asta Elise ret, mange mænd vil gerne lige brokke sig, men kan godt se fornuften alligvel.

Du skal se, han skal nok bakke dig op. Du er bare nødt til at fortælle ham det, for mænd kan heller ikke læse tanker, ligesom vi piger mange gange kan.

Det skal nok lykkes for dig. Det er jeg sikker på.

Knus Anna
18 år2. april 2006 kl. 02:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });