Er nu officielt normalvægtig :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Er nu officielt normalvægtig :-)
Uha har ikke været inde længe og tjekke forum og så lige du havde svaret :-)

Jeg syntes det er flot rigtig flot endda at du alligevel får cyklet på arbejde selvom det tager ½ time - Du er sej.

Det er nok der den er galt med mig vi ( min datter på 8 og jeg) har 15 km hver vej til arbejde og skole med SÅ mange bakker så det får jeg ikke gjort og jeg må indrømme jeg HADER motion - jeg ved det er nødvendigt men alligevel er det en pinsel så 1-2 gange pr uge hvis jeg er god bliver det til. Er dog faldet i et hul pt hvor det slet ikke bliver til noget. Æv og jeg burde sparke mig selv i r.... men det er tung hihi

Det med kosten har jeg rimelig styr på - ved godt når jeg falder i og ved hvad jeg ca må få af mængder.

Så ved mig må det være motionen der kalder. Må til at tage mig sammen for hvis du kan kan og vil jeg også kunne :-)

Men igen du ER sej......

Hvordan ser vægten ud idag - er ret nysgerrig anlagt men kan godt lide at følge specielt dem der har samme højde og drøjde som mig selv det giver en motivation til mig selv :-)
14 år4. juni 2010 kl. 05:53
Undskyld lang svartid - men jobbet tager for meget tid lige p.t.
Vægten står desværre fuldtændig stille og har gjort det snart et par uger, lige under 70 kg. der mangler stadig ca. 3 kg. Men jeg ved jeg ligger stabilt omkring de 1.200 kcal så den må jo begynde at flytte sig igen. Det ville være skønt at nå de sidste 3 kg. inden sommerferien, men ....
14 år10. juni 2010 kl. 20:32
Stort tillykke til dig, det er en fed fornemmelse. Er også nået til et BMI på 24, et eller andet, det er fedt at have taget turen både forbi den stiblede lenie ved 30 og nu det store mål ved 25, mangler lige 2,7 kg får det helt store slut mål på 65 kg er nået
14 år10. juni 2010 kl. 20:49
Tak i lige måde :-)
Udfordringen bliver så, hvordan man holder vægten dernede - men den udfordring tager vi op om godt 2 kg. Foreløbig er det bare godt at være slank.
14 år10. juni 2010 kl. 21:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });