Er nu officielt normalvægtig :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Er nu officielt normalvægtig :-)
Så kom jeg for alvor fri af den stiplede linje. For første gang siden midt 90'erne, hvor jeg en kort overgang var slank og smækker.
På loftet fandt jeg en kasse med noget af det lækre dyre tøj, jeg købte dengang. OK bukserne er så højtaljede, at de kan bruges til at støtte brysterne, men kjolerne er stadig lækre. Og de kan lukkes. Sidder måske lidt stramt endnu, men når de sidste kg. er væk om en måned, så sidder de som de skal. Og denne gang skal de blive i skabet og ikke på loftet. Det er målet. Så må vi se om det lykkes at blive under linjen i længere tid.
14 år23. maj 2010 kl. 08:47
re: Er nu officielt normalvægtig :-)
Højtaljede bukser er på mode igen, så måske de også skal med ned i skabet :-)
Godt klaret
14 år23. maj 2010 kl. 10:02
Super flot. - Det er jo herligt at nå den stiblede linje! :D Det lyder også som om de sidste kg. nok skal smutte ganske hurtigt! ;)
14 år23. maj 2010 kl. 12:26
Tillykke, Dot!! ... :-D

Well done!

Kan jeg spoerge dig, hvor laenge du var om at naa hertil?

Jeg er en anelse lavere end du, og skal desvaerre veje naesten ti kilo mindre end dig for at baade have det godt og se godt ud. Men, men ... Din sejr inspirerer mig, saa jeg kan sgu osse! :)
14 år26. maj 2010 kl. 13:36
super flot!
14 år26. maj 2010 kl. 16:34
Jeg startede den 20. februar hvor jeg vejede 86 kg. - kom først på madital lidt senere, men i alt har jeg nu tabt 15 kg.på ca 14 uger. Mangler 3 kg. for at nå de 68 kg. jeg har sat som mål Så ligger jeg pænt i midten af området for normalvægtig bmi og da jeg har store knogler, fødder, bryster osv skal jeg ikke veje meget mindre end det. For knap 15 år siden var jeg nede omkring de 62-63 og så ser jeg lidt hulkindet og syg ud. så derfor er 68 - evt. 66 hvis jeg gider mere efter sommerferien - mit mål.
Held og lykke til dig også. Du skal nok komme derned.
14 år26. maj 2010 kl. 18:49
Det var hurtigt! Flot!
14 år26. maj 2010 kl. 19:36
Stort tillykke med det. Er lidt misundelig for du har gjort det godt ;-) Jeg må på hesten for har samme højde og mål som dig så hvis du kan kan jeg også.

Hvor mange kcal har du ca spist om dagen? og hvor meget motion er det blevet til? Altså vis jeg må spørge hihi nu har jeg jo spurgt ;-)

Igen STORT tillykke
14 år27. maj 2010 kl. 05:32
De første mange uger talte jeg ikke kalorier - jeg holdt bare op med at spise slik (som jeg har spist sindsygt meget af - en stor pose guldkarameller + en plade ritter sport + lidt af det løse var ikke usædvanligt - dagligt). Derudover er jeg holdt op med at tage 3 gange af maden. de sidste par uger, hvor det er blevet lidt sværere, i takt med at der ikke er så meget at tabe af, tæller jeg kalorier sådan ca. og det bliver til ca. 1.200 kalorier om dagen. Men der mangler sikkert noget, for jeg er ikke så grundig.

Jeg er begyndt at cykle på arbejde - plejer ellers at vælte ud i bilen og så de 3 skridt ind på kontoret. Det er ca ½ time om dagen på cykel. Burde dyrke mere motion, men det har aldrig været min stærke side. Kan dog mærke, at jeg har nemmere ved det nu hvor jeg ikke er så tung i r..... Er også afhængig af at motionen skal kunne passes ind med en 50 timers arbejdsuge og opgaven som enlig mor. men det er jo bare en dårlig undskyldning, jeg ved det godt :-).
14 år27. maj 2010 kl. 21:30
Det er store ændringer du har gennemført, det er virkelig flot! Hvor er det bare dejligt at du er blevet belønnet med vægttab.
14 år28. maj 2010 kl. 07:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });