God weekend...

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: re: re: re: re: re: God weekend...
tak, fordi I er så søde. Jeg bliver snart frisk igen - har det allerede bedre efter jeres ønsker :-)

anna
18 år17. marts 2006 kl. 18:56
God weekend...
Aahhh, "god weekend-ønsker" kan man aldrig få for mange af, vel. ;o)

Jørgensen: Flot at du kun har "snydt" en gang på 4 uger..Men det er jo faktisk ikke at snyde, vel. -Jeg beslutter mig nogen gange for at jeg "godt må", men at jeg selvfølgelig skal minimere "skaden"....-Så er man fri for den dårlige samvittighed og kører heller ikke så surt i det hele, når nu det ikke er helt forbudt...
Men indrømmet de sidste 2 uger har jeg heller ikke rørt slik osv., dog har jeg i alt fået 2 stk. kage....tsk tsk tsk..
Forslag til hygge: Tjaa...hvis du er hjemme, så lav en god dip på fromage fraise og hyg dig med agurke-gulerods-peberfrugt- og selleristænger...Det er faktisk slet ikke så dumt indimellem. Jeg har set andre nogen gange foreslår at skære rodfrugter i ultratynde skiver og så "riste" dem i ovnen. Skulle vist være rigtigt godt som "chips", men jeg må tilstå at jeg aldrig har prøvet det. ;oD

AnnaP: Rigtig go' bedring til dig og hele familien, håber I så småt er ved at være friske igen..

Kirsten P; aahhhh dejligt med endnu et "arbejds-offer"..ha ha ha..Nej, det generer mig nu ikke som sådan at arbejde i weekenderne, -jeg har jo så mange andre goder i stedet for, ikke sandt...*ggg* Go' arb.lyst til dig også..

Og I andre ser ud til at skulle have en rigtig dejlig aktiv weekend, ikke dårlig...så god fornøjelse der..

Knus fra Mulde
18 år19. marts 2006 kl. 02:44
re: God weekend...
Hej Mulde

Synes du klarer det rigtig flot uden slik og chokolade. Og helt ærligt, 2 stk. kage. Bare du nød dem, så er det jo OK.

Spiste også 2 stk. passionstærte i går, chokolade med mangoskum, mums mums. Det var helt bevidst. Havde selv købt den. Kaffe hos min mor. Det var skønt og jeg har ikke et stik af dårlig samvittighed.

Og så er vi ved at være friske igen alle tre (mor, far og søn), så I skal alle have tak for jeres ønsker om god bedring. Det hjalp!

Knus Anna
18 år19. marts 2006 kl. 12:04
re: re: God weekend...
Hej Anne!

Dejligt I er ved at være friske igen..Og ja...når man selv VÆLGER at man godt må synde lidt i form af 1 stk. kage eller lign., så nager den dårlige samvittighed heller ikke, vel...

Tror nu du har smidt alle baktusserne efter mig i stedet for..snøft..

Knus og god søndag aften fra Muldebeerg
18 år19. marts 2006 kl. 19:52
re: re: re: God weekend...
Nej det var synd... God bedring Mulde

Anna
18 år19. marts 2006 kl. 20:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });