#2 af FruT (slettet)
God weekend...
Du læser en tråd i debat > vægttabFruT (slettet)
re: God weekend...
Jamen mange tak og en rigtig god weekend til dig, trods det at du skal arbejde :-) Men du må være rigtig godt ladet op, når du nu har haft fri i 5 dage :-)
Det er i øvrigt godt at du skriver at vi skal ha' en sund og aktiv weekend - synes egentlig at det er sværest at være 110% sund i weekenderne. Det er jo oftes her "andre" hygger sig ekstra .
Nogle forslag til hvad man kan hygge med, når andre fx hygger med dejlige m&m's og andet godt chokolade (eelsker chokolade - og så lige at man kan få en guldbar med skildpadde, og den drømmer jeg meget om).
Det skal dog lige siges, at jeg kun har snydt een gang og spist m&m's, i løbet af de 4 uger jeg har været i gang :-)
Håber bestemt også at alle får en super god weekend.
Det er i øvrigt godt at du skriver at vi skal ha' en sund og aktiv weekend - synes egentlig at det er sværest at være 110% sund i weekenderne. Det er jo oftes her "andre" hygger sig ekstra .
Nogle forslag til hvad man kan hygge med, når andre fx hygger med dejlige m&m's og andet godt chokolade (eelsker chokolade - og så lige at man kan få en guldbar med skildpadde, og den drømmer jeg meget om).
Det skal dog lige siges, at jeg kun har snydt een gang og spist m&m's, i løbet af de 4 uger jeg har været i gang :-)
Håber bestemt også at alle får en super god weekend.
18 år17. marts 2006 kl. 07:46
annap (slettet)
re: re: God weekend...
Hej
Også god weekend til alle :-)
Det bliver nok ikke så aktivt for min lille familie. Vi har influenza allesammen, så vi putter nok lidt under dynen foran fjernsynet til en god film.
Anna
Også god weekend til alle :-)
Det bliver nok ikke så aktivt for min lille familie. Vi har influenza allesammen, så vi putter nok lidt under dynen foran fjernsynet til en god film.
Anna
18 år17. marts 2006 kl. 08:10
FruT (slettet)
re: re: re: God weekend...
Til annap: Det er da træls, at I alle ligger med influenza. Jeg ønsker jer god bedring :-)
18 år17. marts 2006 kl. 08:15
annap (slettet)
re: re: re: re: God weekend...
Tak Jørgensen. Det luner :-)
Anna
Anna
18 år17. marts 2006 kl. 08:25
Fifmikkel (slettet)
re: God weekend...
Jamen god weekend Mulde, håber du hygger dig trods arbejde *s*
Anna; håber I snart bliver raske allesammen, træls at ligge syg :o(
Men min weekend skal nok blive aktiv, har lovet den store at vi skal lege en masse på legeplads, det plejer ikke at gå stille for sig. Så har jeg jo min daglige gårtur med den lille og mon ikke også motionscyklen trænger til at blive rørt lidt...
Anna; håber I snart bliver raske allesammen, træls at ligge syg :o(
Men min weekend skal nok blive aktiv, har lovet den store at vi skal lege en masse på legeplads, det plejer ikke at gå stille for sig. Så har jeg jo min daglige gårtur med den lille og mon ikke også motionscyklen trænger til at blive rørt lidt...
18 år17. marts 2006 kl. 09:15
Kirsten P (slettet)
re: re: God weekend...
Ja mulde nu er du ikke den eneste der skal på arbejde i week-enden og det er der det er rigtigt svært at spise rigtig synes jeg. Jeg vil nu heller på arbejde end lige med influenza I stakkler.
God week-end både til dem der har fri og dem der må arbejde
God week-end både til dem der har fri og dem der må arbejde
18 år17. marts 2006 kl. 16:14
annap (slettet)
re: re: re: God weekend...
Hej Kirsten
Det med mad og arbejde, hmmm... Hvad med at gøre som Mulde også foreslår i en anden tråd. Skrællede gulerødder i en pose med på job?
Anna
Det med mad og arbejde, hmmm... Hvad med at gøre som Mulde også foreslår i en anden tråd. Skrællede gulerødder i en pose med på job?
Anna
18 år17. marts 2006 kl. 16:40
bruger slettet
re: re: re: re: God weekend...
God bedring annap!!
18 år17. marts 2006 kl. 17:52
Baby (slettet)
re: re: re: re: re: God weekend...
Hejsa
Jeg vil også ønske jer alle en rigtig god og dejlig weekend :-)
Hilsen
Baby
Jeg vil også ønske jer alle en rigtig god og dejlig weekend :-)
Hilsen
Baby
18 år17. marts 2006 kl. 18:14
Men derfor kan jeg jo godt lige ønske Jer alle en dejlig, sund og aktiv weekend, ikke sandt. -Så det er hermed gjort.
Knus fra Mulde
PS! Dejligt at se, at der er ved at være lidt liv i debatten igen.. ;o)