Naturlig slankekur

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Naturlig slankekur
okay, det vidste jeg ikke.
Men jeg synes nu princippet med en ting ad gangen lød godt, så det har jeg taget til mig :)
14 år30. april 2010 kl. 21:14
Jep han er nemlig kendt for en fusker......

jeg oprettede også det der naturlig slankekur, men det var da det rene fis. Der stod bare jeg skulle købe en masse af hans et eller andet! Så har ikke brugt det!

Så ham engang i OPR. X hvor han var med i noget fusk i hvert fald. Mener det var det program!
14 år2. maj 2010 kl. 21:49
Jeg prøvede hans side, lige da den startede op. Jeg havde godt nok også hørt at han var lidt af en fusker, og den virkede også lidt lodden. Først man bliver rimeligt hurtigt mødt med en side, hvor man skal betale. Han prøver jo ellers virke som en helgen, der bare vil hjælp. Men hele programmet koster vist omkring 2000 kr, hvilket jeg synes er lidt i overkanten.

Men jeg var så heldig at prøve trin 2, uden at betale. Men der er ikke så meget hokus pokus ved det. Det handler grundlæggende om at være i underskud med kalorier, og så samtidigt følge de 8 kostråd.
Jeg vil sige at det er lidt i overkanten, rent prismæssigt, for sådan noget. Hvis man bare har lidt tid, så kan man låne lidt bøger på biblioteket, og så bruge denne side, så kan man få det samme resultat.
14 år4. maj 2010 kl. 15:24
Og den er enda gratis:-)
14 år4. maj 2010 kl. 15:44
Hmmm synes lige den lød lovende. Jeg kan altid bruge nogle ekstra hints til at komme igang selvom jeg i bund og grund mener at madital har alt hvad jeg behøver. Men jeg faldt nu da alligevel for hans side, hvor han jo tilbyder nogle gratis svar på de store spørgsmål og principperne i hans kur.

Nu må vi se om jeg føler mig snydt når det kommer. Så længe jeg ikke betaler for det har jeg jo ikke tabt noget. Men det er da lidt bondefangeri hvis han vil sælge alt muligt efterfølgende.
14 år10. maj 2010 kl. 08:21
Altså, der er som sådan ikke noget fusk ved hans side, da man nok skal få et vægttab, hvis man følger hans råd. Men jeg føler måske bare personligt at det er lidt dyrt, for råd som man kan finde gratis på nettet, hvis man er lidt om sig.

Det handler jo i bund og grund bare om at leve sund, og deres ikke så mange mirakler i det. De gode ved hans side er at han har sat det hele lidt i orden, så man har en plan man følger.

Men igen et par hundrede kroner for de 8 sundhedråd, synes jeg er lidt dyrt.
14 år11. maj 2010 kl. 17:34
Jeg gider bestemt heller ikke betale for noget. Jeg er af princip modstander af at nogle skal have lov at tjene penge på min manglende viljestyrke. AF samme grund melder jeg mig heller ikke hos vægtkonsulenterne selvom jeg godt kan li principperne.
14 år12. maj 2010 kl. 08:37
Hej Scwicky - jeg ved det er lidt lang tid siden du skrev indlægget om Naturlig slankekur. Jeg var så heldig at få adgang ti hele videosættet gratis, og det meste er sund fornuft. Jeg har mere eller mindre fulgt "anvisningerne"/ og det har nu resulteret i 14 kg uden at eg har oplevet det som træls eller irriterende. Især sætter jeg stor pris på at jeg hver 3 dag skal spise mere end de to foregående dage, så hvis jeg skal i byen, eller i biffen, så kan jeg spise "løs" uden dårlig samvittighed.
14 år29. august 2010 kl. 07:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });