Naturlig slankekur

Du læser en tråd i debat > vægttab

Naturlig slankekur
Jeg sad i går og ledte efter nogen gode råd mht. slankekure og så faldt jeg over ham komikeren fra 'Comedy-kuren'. Et program hvor Henrik bruhn(tror det er det han hedder) skulle tabe sig 100 kg på et år.
Han reklamerer nu for noget der hedder Naturlig slankekur, hvor man skal gå igennem forskellige moduler og trin.
Jeg er kun kommet til modul 1, trin 1 dag 1 og det går ud på at man ikke må spise eller drikke noget med sukker i, det er kaldet en 'nulstilling'. Man må gerne spise alt muligt andet som er usundt, som pizza og burger og chips, hvis man føler behov for det.
Jeg synes at det virker som et godt og troværdigt program, eftersom vi så på fjernsynet hvordan kiloene er raslet af komikeren :)
14 år23. april 2010 kl. 09:42
re: Naturlig slankekur
glemte at skrive at trin 1 tager 3 dage, hvorefter man skal videre til næste fase, hvor man selvfølgelig ikke må spise burger og pizza :)
14 år23. april 2010 kl. 09:43
Jeg er også tilhænger af at tage tingene en af gangen i starten, først sukker og der næst de andre problematiske ting. Især fordi man kan være ude at få det rigtig skidt de første par dag helt uden sukker.
14 år23. april 2010 kl. 18:57
Det kan være rigtig godt med en fast struktur. Held og lykke med det, scwicky.
14 år23. april 2010 kl. 20:08
jeg er nu ved 2. dag af min sukkerafvænning og alt hvad jeg tænker på er bare en dejlig iskold cola! ;). Men jeg er stædig og holder fast. Det har også hjulpet lidt at jeg har væddet med min kæreste om hvem der undvære sukker i længst tid , og taberen giver en biftur :D
14 år24. april 2010 kl. 10:49
Et godt trick for mig var at søgere for ikke at blive for sulten også drikke noget cola ligt eller zero om aftenen.
14 år24. april 2010 kl. 15:33
Hvor kan man finde denne naturlige slankekur henne (: ?
14 år26. april 2010 kl. 20:11
Hej S, Jeg kender desværre ikke den kur, men jeg kan anbefale Små Skridt af Per Brændgaard Mikkelsen. Det er ikke et eller andet fanatisk selvfornægtende man ikke kan gennemføre - virker fornuftigt og så ved han hvad han snakker om! Det er ikke en eller anden hurtig hokus pokus fix it all kur. Et andet råd kan være produkterne fra isis - deres is eller jordbærbar smager skønt og der er kun meget få kalorier i (jeg kender dem via mit arbejde). Kh Britta
14 år27. april 2010 kl. 11:29
Pernille, du søger bare efter naturlig slankekur på google og så kommer det frem. så skal du tilmelde dig og får tilsendt en kode som du så kan ændre når du er logget ind første gang. Så er der så en masse videoer med Henrik Bruhn som forklarer alting meget grundigt. jeg har så fundet ud af at det kun er modul 1 der er gratis de tre andre skal man åbenbart købe :S

BLT - er det noget man kan låne på biblioteket? :)
14 år27. april 2010 kl. 12:26
Såvidt jeg husker var Henrik Bruhn på Nupo pulver de første 3 måneder af kuren.

Henrik Bruhn er også mere kendt som en fusker end som komiker - prøv evt at google hans navn istedet for hans kur. Han er berømt for at love guld og grønne skove på alle mulige forskellige projekter. Du skal blot liiiige betale for dem først.
14 år30. april 2010 kl. 19:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });