Måske kan det betale sig at ryste lidt op i systemet?
Tag en dag hvor du spiser flere kcl end du plejer. Dyrk noget andet motion i en periode.
Nogen gange vænner kroppen sit til det, man gør, og det kan betale sig at "forvirre den lidt".
"Calorie-shifting" og "cheat-days" er velkendte metoder til at sætte gang i stofskiftet, hvis det går i stå. Calorie-shifting betyder at du fx tager 4 dage på 12-1400 kcl og en dag på 1800 kcl, og cheatdays er bare at du tager en dag ca hver 10. dag, hvor du spiser så nogenlunde hvad du har lyst til og så fortsætter din kur.
Problemet med disse metoder er, at der er mange, der ikke kan administrere at spise mere ind imellem. De falder helt af kuren. Derfor skal du selvfølgelig tjekke med dig selv om du kan. Men det kunne sætte gang i din forbrænding hvis du er gået i stå
#12 af Sannew (slettet)
Måske spiser du for mange kulhydrater eller andet. Det kan madital også hjælpe med. (Uha lige nu er min smiley glad, måske jeg skal droppe aftensmaden hæ hæ ) Nej men det kan virkelig overraske. Jeg spiste nogle müslibar light og øko og meget mere :) Men uha jeg blev overrasket over kalorierne..
Mht det personlige :) Så kan min mave gå heeeelt i stå. Det kan "koste" et par kg på en uge!!
Klø på - jeg tror du er en fighter... Så ikke giv op!!
Solskins-hilsner