Der sker ikke en s...!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Der sker ikke en s...!
Hej... Ja vi er mange som føler med dig, men vi har næsten alle været i den situation.. Prøv som andre har foreslået, at taste ALT ind i en periode. Nogen gange bliver man overrasket over hvor mange kalorier der er i en vare, man måske spiser hver dag, som man tror er super godt..

Måske spiser du for mange kulhydrater eller andet. Det kan madital også hjælpe med. (Uha lige nu er min smiley glad, måske jeg skal droppe aftensmaden hæ hæ ) Nej men det kan virkelig overraske. Jeg spiste nogle müslibar light og øko og meget mere :) Men uha jeg blev overrasket over kalorierne..

Mht det personlige :) Så kan min mave gå heeeelt i stå. Det kan "koste" et par kg på en uge!!

Klø på - jeg tror du er en fighter... Så ikke giv op!!

Solskins-hilsner
14 år4. marts 2010 kl. 16:24
Måske kan det betale sig at ryste lidt op i systemet?

Tag en dag hvor du spiser flere kcl end du plejer. Dyrk noget andet motion i en periode.

Nogen gange vænner kroppen sit til det, man gør, og det kan betale sig at "forvirre den lidt".

"Calorie-shifting" og "cheat-days" er velkendte metoder til at sætte gang i stofskiftet, hvis det går i stå. Calorie-shifting betyder at du fx tager 4 dage på 12-1400 kcl og en dag på 1800 kcl, og cheatdays er bare at du tager en dag ca hver 10. dag, hvor du spiser så nogenlunde hvad du har lyst til og så fortsætter din kur.

Problemet med disse metoder er, at der er mange, der ikke kan administrere at spise mere ind imellem. De falder helt af kuren. Derfor skal du selvfølgelig tjekke med dig selv om du kan. Men det kunne sætte gang i din forbrænding hvis du er gået i stå
14 år6. marts 2010 kl. 14:49
Ej hvor er det surt for dig.

Jeg havde det faktisk sådan for et par år siden. Det var totalt uforklarligt hvorfor jeg ikke tabte mig. Så prøvede jeg igen for 1 år siden og der tabte jeg 10 kg på nærmest ingen tid (=4 md) og med halv indsats i forhold til første omgang.

Og hvad skal du så bruge det til??? Ja beklager at det egentlig ikke er et råd, men for det første håber jeg, at du i det mindste så ikke føler dig ene.
For det andet vil jeg gerne komme med et gæt på forskellen for mig: Jeg var meget mere positiv i anden omgang. Jeg tænkte godt om mig selv, accepterede mig selv... Så kunne jeg nemlig glæde mig over selv bitte-små fremskridt.

Hov - og så glemte jeg da helt at i et lille stykke tid, da det stod stille i anden omgang, så spiste jeg Chili Burn piller og de virkede altså på mig. Der røg næsten mirakuløst 2 kg på 2 uger.
14 år7. marts 2010 kl. 20:06
Tak for supporten!
Jeg vil overveje hvad jeg skal gribe til, foreløbig har jeg øget min daglige frugt og grøntsagsration til 800-900 gram, mere hvis jeg kan klemme mere ned.

Jeg har ikke tænkt at give op, jeg er bare midlertidig skuffet ;-)
Og i skal nok høre om det når der sker noget!

BissenB
14 år8. marts 2010 kl. 14:42
Jeg kom lige i tanke om- er du stresset? Jeg læste engang at stress kunne hindre at man tabte sig.
14 år8. marts 2010 kl. 17:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });