Torsdagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttabcmf
Torsdagsvejning, d. 23. februar
Nu har jeg taget hul på en ny vejerunde. Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle starte en ny tråd, eller om vi skal genbruge den gamle. Nu valgte jeg det sidste i denne uge, så må vi se, hvad vi gør i næste uge.
Mine mål idag:
Vægt: 66,2 (dvs. minus 4,5 kg ialt)
Bryst: 90, Under bryst 79, Talje 75, Hofte 102, Lår 62, Arme 28,5
Glæder mig til at høre, hvordan det er gået jer andre.
Mine mål idag:
Vægt: 66,2 (dvs. minus 4,5 kg ialt)
Bryst: 90, Under bryst 79, Talje 75, Hofte 102, Lår 62, Arme 28,5
Glæder mig til at høre, hvordan det er gået jer andre.
18 år23. februar 2006 kl. 07:27
Baby (slettet)
re: Torsdagsvejning, d. 23. februar
Hejsa
Jeg vejer 65,3 kg i dag. Jeg har ikke motioneret overhovedet i den forgangne uge. Og alligevel et tab på 500 gr.
Mine mål er:
Bryst: 95 cm
Under bryst: 86 cm
Talje: 83 cm
Mås: 100 cm
Lår: 57 cm
Overarm: 30 cm
Hilsen
Baby
Jeg vejer 65,3 kg i dag. Jeg har ikke motioneret overhovedet i den forgangne uge. Og alligevel et tab på 500 gr.
Mine mål er:
Bryst: 95 cm
Under bryst: 86 cm
Talje: 83 cm
Mås: 100 cm
Lår: 57 cm
Overarm: 30 cm
Hilsen
Baby
18 år23. februar 2006 kl. 11:07
bruger slettet
re: Torsdagsvejning, d. 23. februar
Starvægt: 78 kg
Mål: 66 kg
Vægt i morges: 67,7 kg
Det vil sige, at jeg har tabt 300 gram siden sidste torsdag. Det er ikke særlig meget, synes jeg. Men det kan nok ikke gå så hutigt længere. Og hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg faktisk spist alt for meget usundt og overflødigt - igen! Dvs. jeg har motioneret meget, og jeg har da også været i kalorieunderskud, bare ikke stort nok. Jeg er lidt depri og umotiveret for tiden, og en eller anden meget mærkelig logik får mig til at forkæle mig selv lidt med chokolade og lignende! Dumt mønster! Men det går jo, så længe jeg er opmærksom på kalorienindtaget... øv, jeg ville ønske jeg kunne tage mig sammen.
Mål: 66 kg
Vægt i morges: 67,7 kg
Det vil sige, at jeg har tabt 300 gram siden sidste torsdag. Det er ikke særlig meget, synes jeg. Men det kan nok ikke gå så hutigt længere. Og hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg faktisk spist alt for meget usundt og overflødigt - igen! Dvs. jeg har motioneret meget, og jeg har da også været i kalorieunderskud, bare ikke stort nok. Jeg er lidt depri og umotiveret for tiden, og en eller anden meget mærkelig logik får mig til at forkæle mig selv lidt med chokolade og lignende! Dumt mønster! Men det går jo, så længe jeg er opmærksom på kalorienindtaget... øv, jeg ville ønske jeg kunne tage mig sammen.
18 år23. februar 2006 kl. 17:04
grankogle (slettet)
re: Torsdagsvejning
Hejsa til alle.
Et stor tillykke jeg kan se alle jer der har været inde har tabt jeg super flot og rigtig god gået.
Jeg hat i denne uge tabt 1 kg. og i alt på 5 uger 6,5 kg
vi ses næste torsdag
Hilsen Grankogle.
Et stor tillykke jeg kan se alle jer der har været inde har tabt jeg super flot og rigtig god gået.
Jeg hat i denne uge tabt 1 kg. og i alt på 5 uger 6,5 kg
vi ses næste torsdag
Hilsen Grankogle.
18 år23. februar 2006 kl. 17:58
Muldebeerg
re: re: Torsdagsvejning
Hejsa!
STORT tillykke til alle Jer, der har tabt Jer! Jeg har desværre taget et ½ kg. på og vejer nu 76 kg., -men der har heller ikke været tid til motion den seneste uge, først i dag. Så jeg klør fortsat på..
Knus fra Muldebeerg.
PS! Det er smartest at starte en ny tråd næste uge, da denne ellers bliver frygteligt lang... ;o)
STORT tillykke til alle Jer, der har tabt Jer! Jeg har desværre taget et ½ kg. på og vejer nu 76 kg., -men der har heller ikke været tid til motion den seneste uge, først i dag. Så jeg klør fortsat på..
Knus fra Muldebeerg.
PS! Det er smartest at starte en ny tråd næste uge, da denne ellers bliver frygteligt lang... ;o)
18 år23. februar 2006 kl. 18:37
Kirsten P (slettet)
re: re: re: Torsdagsvejning
Jeg fik ikke lige skrevet min vægt ind i går, men der var såmænd hellere ikke så meget at skrive, jeg vejer det samme som sidste torsdag, men det positive er dog at jeg ikke har taget på. Jeg fik ikke målt mig, da jeg havde lidt halvtravlt. Jeg har fået dyrket godt med motion men det har også den virkning at jeg i dag er fuldstændig flad. Er lige kommet fra motioncenteret men sprang en del over. Solen skinner og man burde vel gå en eftermiddagstur, men jeg synes sofaen kalder.
18 år24. februar 2006 kl. 11:37
STORT tillykke med det flotte vægttab, -det kører bare på skinner for dig...
Knus og go' weekend fra Muldebeerg