#2 af Kirsten P (slettet)
Torsdagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: Torsdagsvejning
yes, jeg har tabt mig 1 kg, på en uge, jeg synes der varlidt forvirring om hvornår vi startede, men min vægt har stået stille gennem længere tid så jeg er glad for det ene kilo. (Min vægt viser kun ½ kilo).
Til Baby, hvor tit måler du dig? Jeg synes det er for meget at måle sig en gang om ugen, men det er en god ide til start og slut.
mine tal i dag
vægt 62,5 cm
bryst 99 cm
under bryst 86 cm
talje 86 cm
hofter/mås 99 cm
lår 59 cm
overarm 31 cm
Til Baby, hvor tit måler du dig? Jeg synes det er for meget at måle sig en gang om ugen, men det er en god ide til start og slut.
mine tal i dag
vægt 62,5 cm
bryst 99 cm
under bryst 86 cm
talje 86 cm
hofter/mås 99 cm
lår 59 cm
overarm 31 cm
18 år16. februar 2006 kl. 12:35
Baby (slettet)
re: re: Torsdagsvejning
Hejsa
Jeg begyndte jo mit projekt tab mig for lang tid siden ( 15 uger)
Faktisk var det en mandag jeg begyndte, så derfor vejer og måler jeg mig der. Og nu i det her forum er det så om torsdagen.
Indrømmet, jeg vejer mig hver dag.
Hilsen
Jeg begyndte jo mit projekt tab mig for lang tid siden ( 15 uger)
Faktisk var det en mandag jeg begyndte, så derfor vejer og måler jeg mig der. Og nu i det her forum er det så om torsdagen.
Indrømmet, jeg vejer mig hver dag.
Hilsen
18 år16. februar 2006 kl. 12:43
Kirsten P (slettet)
ja jeg vejer mig også hver dag selvom jeg ved det ikke er en god ide.Det er derfor jeg bliver nød til at skrive hvad jeg vejer, for selv at huske det, istedet for at skrive x antal tabte kilo.
18 år16. februar 2006 kl. 12:48
cmf
Hej allesammen,
jeg har været lidt desillusioneret de senere dage, fordi min vægt har stået stille i noget der ligner 2 uger, på trods af at jeg spiser sundt, varieret og kaloriefattigt....og jeg motionerer temmelig meget.
Jeg vejede 67,5 til morgen (det samme som den 3. februar : -/ )
Til gengæld fortæller mine kropsmål mig, at det går den rigtige vej. Jeg tror simpelthen min krop flytter rundt på kiloene i øjeblikket pga. træning. Jeg har tabt 7 cm fordelt rundt på kroppen siden d. 3. februar, hvor jeg som sagt vejede det samme som nu.
Nu er mine mål:
Bryst: 89, Talje: 76, Hofter :102, Overarme: 27,5, Lårbasser: 62
jeg har været lidt desillusioneret de senere dage, fordi min vægt har stået stille i noget der ligner 2 uger, på trods af at jeg spiser sundt, varieret og kaloriefattigt....og jeg motionerer temmelig meget.
Jeg vejede 67,5 til morgen (det samme som den 3. februar : -/ )
Til gengæld fortæller mine kropsmål mig, at det går den rigtige vej. Jeg tror simpelthen min krop flytter rundt på kiloene i øjeblikket pga. træning. Jeg har tabt 7 cm fordelt rundt på kroppen siden d. 3. februar, hvor jeg som sagt vejede det samme som nu.
Nu er mine mål:
Bryst: 89, Talje: 76, Hofter :102, Overarme: 27,5, Lårbasser: 62
18 år16. februar 2006 kl. 14:06
Asta Elise (slettet)
Ja - min vægt står stille men i NÆSTE UGE der skal det nok blive anderledes.
Hilsen (og tillykke til jer der har tabt sig)
Asta Elise
Hilsen (og tillykke til jer der har tabt sig)
Asta Elise
18 år16. februar 2006 kl. 17:08
bruger slettet
vejede i morges 68,0
sidste gang jeg vejede mig var i mandags, og da vejede jeg 67,8. Øv. Jeg holder vinterferie og har spist alt for meget af det forkerte - på mandag starter jeg på en frisk, og så kommer jeg af med de sidste to kilo.
sidste gang jeg vejede mig var i mandags, og da vejede jeg 67,8. Øv. Jeg holder vinterferie og har spist alt for meget af det forkerte - på mandag starter jeg på en frisk, og så kommer jeg af med de sidste to kilo.
18 år16. februar 2006 kl. 17:19
qui (slettet)
Hejsa..
Her går det virkelig dårligt.. regnen står ned så kommer ikke ud og løbe og det er som om at jeg så heller ikke får spist ordentlig osv.. så skriver først tal ind for næste torsdag.. Håber jeg er kommet bedre igang der.
Har også et eller andet med chokolade når jeg har mens. Kender I til det? Skal helst have noget chokolade hver dag de dage... vildt trælst med den trang.
Her går det virkelig dårligt.. regnen står ned så kommer ikke ud og løbe og det er som om at jeg så heller ikke får spist ordentlig osv.. så skriver først tal ind for næste torsdag.. Håber jeg er kommet bedre igang der.
Har også et eller andet med chokolade når jeg har mens. Kender I til det? Skal helst have noget chokolade hver dag de dage... vildt trælst med den trang.
18 år16. februar 2006 kl. 18:40
Muldebeerg
Hej med Jer!
Allerførst TILLYKKE til Jer der har tabt Jer, det er super godt gået. Jeg har ikke været på vægten, da min træning blev aflyst i dag. (jeg vejer mig i motionscentret). Men jeg forsøger igen næste torsdag, -og hvis alt er vel, kan det være jeg kan komme med en lille vejning nu på lørdag. Men det vil tiden lige vise..
Knus og pøj pøj til alle fra Mulde
Allerførst TILLYKKE til Jer der har tabt Jer, det er super godt gået. Jeg har ikke været på vægten, da min træning blev aflyst i dag. (jeg vejer mig i motionscentret). Men jeg forsøger igen næste torsdag, -og hvis alt er vel, kan det være jeg kan komme med en lille vejning nu på lørdag. Men det vil tiden lige vise..
Knus og pøj pøj til alle fra Mulde
18 år16. februar 2006 kl. 20:22
grankogle (slettet)
Hejsa til alle.
Et stor tillykke til dem der har tabt sig flot gået, og jer andre jeg glædre mig til og se jeres frem gang nå i for muglighed for dette.
Min vægt i dag er 88,6 kg det er = med - 800g i denne uge, men jeg startet oprindelig for 4 uger siden og har på de 4 uger tabt 5,5 kg .
kan alle have en god weekend og uge og vi ses igen på torsdag.
Knuser fra Grankogle.
Et stor tillykke til dem der har tabt sig flot gået, og jer andre jeg glædre mig til og se jeres frem gang nå i for muglighed for dette.
Min vægt i dag er 88,6 kg det er = med - 800g i denne uge, men jeg startet oprindelig for 4 uger siden og har på de 4 uger tabt 5,5 kg .
kan alle have en god weekend og uge og vi ses igen på torsdag.
Knuser fra Grankogle.
18 år16. februar 2006 kl. 21:27
Jeg ved ikke, om I andre "kun" vejer jer, men jeg måler også flere steder på kroppen.
Jeg mener at kunne mindes, at vi skulle have sådan en torsdags-vejnings-tråd, så her er mine tal for i dag:-)
Vægt: 65,8 kg
Bryst: 95 cm
Under bryst: 88 cm
Talje: 85 cm
Mås: 99 cm
Lår: 58 cm
Overarm: 30 cm
Min vægt er gået lidt i hårdknude efter en kombineret god mad-koncert og bytur -det eneste jeg tabte den uge var min mobil ( og den indgår ikke i min vægt :-))
Hilsen
Baby