#12 af Lene34 (slettet)
Torsdagsvejning uge 7
Du læser en tråd i debat > vægttabLene34 (slettet)
re: Torsdagsvejning uge 7
Jeg vil også gerne med på vognen :-)
Har først meldt mig ind i tirsdags, vejede da 79 kg og vejede torsdag 77,9 kg, men det går jo altid lidt nemmere lige når man starter, men derfor skal man jo stadig glæde sig over det :-))))
Super godt til jer der har tabt jer!!!
Dem der ikke har tabt jer eller taget lidt på, op på hesten og giv den gas, på den gode måde, til næste torsdag :-)
Vh Lene
Har først meldt mig ind i tirsdags, vejede da 79 kg og vejede torsdag 77,9 kg, men det går jo altid lidt nemmere lige når man starter, men derfor skal man jo stadig glæde sig over det :-))))
Super godt til jer der har tabt jer!!!
Dem der ikke har tabt jer eller taget lidt på, op på hesten og giv den gas, på den gode måde, til næste torsdag :-)
Vh Lene
14 år19. februar 2010 kl. 10:00
Gine (slettet)
Hej alle
En lidt forsinket vejning... men det er da blevet til minus 1,3 kilo siden sidste torsdag... ved ikke lige hvad der er sket, men tabt er i de i hvert fald... :o) Synes også at mine bukser er blevet en smule løsere hehe... hvilket jo er det bedste bevis på vægttab:o)
Pøj pøj til alle i den næste uge...
Knus
En lidt forsinket vejning... men det er da blevet til minus 1,3 kilo siden sidste torsdag... ved ikke lige hvad der er sket, men tabt er i de i hvert fald... :o) Synes også at mine bukser er blevet en smule løsere hehe... hvilket jo er det bedste bevis på vægttab:o)
Pøj pøj til alle i den næste uge...
Knus
14 år19. februar 2010 kl. 10:04
bruger slettet
Hej jeg vil også gerne være med på "tråden" jeg vejer mig godt nok onsdag, men det går nok.
Jeg har tabt 800g det er jeg rigtig lykkelig for.
God uge til jer alle og pøj-pøj
;-)
Jeg har tabt 800g det er jeg rigtig lykkelig for.
God uge til jer alle og pøj-pøj
;-)
14 år19. februar 2010 kl. 13:02
Frandsen1987 (slettet)
Ej hvor har i været gode allesammen.
Det har jeg desværre ikke så, det har betydet +500 g. på vægten. Øv øv.
Det har jeg desværre ikke så, det har betydet +500 g. på vægten. Øv øv.
14 år19. februar 2010 kl. 15:49
Straight Edge (slettet)
Har taget på siden sidst.Nu vejer jeg 61,7 kg. (bare 300 g mere før jeg vejer det samme som før jeg blev syg). Men jeg har så også være lidt sloppy med træningen. I går fik jeg dog trænet lidt, så er ved at komme igang med de gode vaner igen. Jeg håber det hjælper så jeg ikke rammer de 62 igen.
14 år20. februar 2010 kl. 13:03
Min vægt er 100g = 71,7 lavere end sidste uge, men jeg har dog været helt nede på 70,3 i tirsdags hvorefter jeg ikke har kunnet holde fast og er gået helt amok hvilket bl.a. har resulteret i at jeg ikke har fået tastet min mad ind :-(
Det er bare så pisse irreterende for når jeg ikke får tastet så bliver det hele meget værre.
Nu vil jeg imidlertid tage hen og træne og se at få vendt skuden.