#2 af dutti (slettet)
Torsdagsvejning uge 7
Du læser en tråd i debat > vægttabdutti (slettet)
re: Torsdagsvejning uge 7
Beklager stavefejl, men jeg har problemer med mit tastatur :/
14 år18. februar 2010 kl. 10:06
bruger slettet
Jeg hopper også med på jeres torsdags vejning.
Jeg vejer 67,2. Det er 1 kilo mindre end sidste uge. Jeg håber på at tabe 700 g til næste uge.
Mit endelig mål er 60 kg engang til sommer. Jeg sætter nye små del mål på +/-500g hver uge.
@dutti Dejligt at høre det går godt og fedt du er så tæt på dit mål.
Jeg vejer 67,2. Det er 1 kilo mindre end sidste uge. Jeg håber på at tabe 700 g til næste uge.
Mit endelig mål er 60 kg engang til sommer. Jeg sætter nye små del mål på +/-500g hver uge.
@dutti Dejligt at høre det går godt og fedt du er så tæt på dit mål.
14 år18. februar 2010 kl. 12:11
biologi c
vejer 86.1kg
14 år18. februar 2010 kl. 12:30
Camilla24
Hejsa :)
Jeg har været væk herfra de sidste 4 måneder, men nu er jeg klar igen... Vægten har svinget lidt i denne periode - mest nedad faktisk ;) Men i de sidste par uger har jeg hygget lidt for meget og det kan jeg se og mærke. Derfor tænkte jeg, at det var en god ide at trække håndbremsen allerede nu, og komme tilbage på det gode sunde spor igen... Jeg har i hele perioden ikke vejet mig, og det vil jeg også kun gøre hver 14. dag eller én gang pr. måned fremover... Jeg kan nemlig ikke styre det ellers. Men jeg ville lige se hvad mit udgangspunkt er - og sjovt nok vejer jeg akkurat det samme i dag som for 4 måneder siden :) 64,1 kg
Og det er jeg faktisk næsten tilfreds med...
Min metode denne gang er egentlig bare at overveje 2 ting inden jeg spiser:
1: er jeg egentlig sulten?
2: hvad kan denne mad/drikkevare gøre af gode ting for mig? (er det sundt for mig)
Og så regner jeg med at være helt tilfreds med mit spejlbillede om 3 måneder ;)
Jeg har været væk herfra de sidste 4 måneder, men nu er jeg klar igen... Vægten har svinget lidt i denne periode - mest nedad faktisk ;) Men i de sidste par uger har jeg hygget lidt for meget og det kan jeg se og mærke. Derfor tænkte jeg, at det var en god ide at trække håndbremsen allerede nu, og komme tilbage på det gode sunde spor igen... Jeg har i hele perioden ikke vejet mig, og det vil jeg også kun gøre hver 14. dag eller én gang pr. måned fremover... Jeg kan nemlig ikke styre det ellers. Men jeg ville lige se hvad mit udgangspunkt er - og sjovt nok vejer jeg akkurat det samme i dag som for 4 måneder siden :) 64,1 kg
Og det er jeg faktisk næsten tilfreds med...
Min metode denne gang er egentlig bare at overveje 2 ting inden jeg spiser:
1: er jeg egentlig sulten?
2: hvad kan denne mad/drikkevare gøre af gode ting for mig? (er det sundt for mig)
Og så regner jeg med at være helt tilfreds med mit spejlbillede om 3 måneder ;)
14 år18. februar 2010 kl. 13:39
dutti (slettet)
Tillykke med det flotte resultat dandersen, det lyder også fornuftigt med den tid du har sat af, ½ kilo om ugen er meget realistisk i gennemsnit, mit har stået stile længe men nu kom der så et ryk her den sidste tid, så man skal ikke miste håbet selvom der skulle komme nogle uger:)
Og Ja det er skønt at være så tæt på mål Dandersen og alligevel føles det som om jeg er meget langt fra, for der skal virkelig arbejdes når det er de sidste få kilo man går efter.
Men jeg er ved at være rigtig godt tilfreds med mit resultat, det er skønt at kunne se dig i spejlet nu og næsten se det spejlbillede man har drømt om så længe :-)
I øvrigt rigtig flot du har kunne holde din vægt i 4 mdr camilla24, det tyder jo på du har taget nogle af de nye vaner til dig, held og lykke med den sidste del af vægttabet!
Og Ja det er skønt at være så tæt på mål Dandersen og alligevel føles det som om jeg er meget langt fra, for der skal virkelig arbejdes når det er de sidste få kilo man går efter.
Men jeg er ved at være rigtig godt tilfreds med mit resultat, det er skønt at kunne se dig i spejlet nu og næsten se det spejlbillede man har drømt om så længe :-)
I øvrigt rigtig flot du har kunne holde din vægt i 4 mdr camilla24, det tyder jo på du har taget nogle af de nye vaner til dig, held og lykke med den sidste del af vægttabet!
14 år18. februar 2010 kl. 13:52
Noire (slettet)
Jeg blev rigtig positivt overrasket idag :)
Jeg har tabt mig 1.1 kilo og efter som jeg skal have menstuation i morgen, syntes jeg selv det er vildt godt gået...
Stort tillykke til jer andre :D
Jeg har tabt mig 1.1 kilo og efter som jeg skal have menstuation i morgen, syntes jeg selv det er vildt godt gået...
Stort tillykke til jer andre :D
14 år18. februar 2010 kl. 14:47
Kirsten P (slettet)
det lader til at mandagsvejningen i vægttab 10+ er afgået ved døden, så jeg melder mig under fanen her. ikke fordi der er så meget tab at melde for jeg vejer det sammen´som sidste torsdag 67,5
14 år18. februar 2010 kl. 18:34
brokke_bolle (slettet)
Ih, jeg har taget 300g på. Det går bare i zik-zak lige nu. Ihhhh!
14 år18. februar 2010 kl. 23:21
Mivsel (slettet)
700 gram siden sidste torsdag. utroligt nok.
skal så til at have min menstruation så ligger egentlig lidt højere, men det tæller ikke helt når man tager 1200 gram på fra den ene dag til den anden :(
skal så til at have min menstruation så ligger egentlig lidt højere, men det tæller ikke helt når man tager 1200 gram på fra den ene dag til den anden :(
14 år19. februar 2010 kl. 00:10
Det har gået rigtig godt for mig denne uge, sidste uge viste vægten 57, nu viser den 56 kg, så nu er jeg 1 kilo fra at have nået mit mål, hvor vidt der bliver sat andre mål afhænger af hvordan det hele sidder bagefter, ellers skal der jo bare træning og tid til!
Håber det også er gået godt for jer andre herinde :-)