#12 af sattre (slettet)
Har håndtag..
Du læser en tråd i debat > vægttabsattre (slettet)
re: Har håndtag..
Det er svært at svare på, når man kun har dine tal at gå ud fra, for tal kan godt snyde lidt i forhold til dit udseende... For som alle andre her siger, så virker du ikke som om du overhovedet har brug for at tabe dig yderligere.
Mit råd må være, at hvis du virkelig mener, at dine "håndtag" er så stort et problem, så smut en tur forbi lægen og snak med ham om, hvorvidt det er en god idé, at du taber dig. Og snak derefter med en personlig træner eller lignende, som kan give dig nogle specifikke øvelser, og som på den måde kan hjælpe dig til at tabe dig de rigtige steder og måske tage på andre steder (hvilket dine tal jo antyder, at du godt kunne have brug for).
Mit råd må være, at hvis du virkelig mener, at dine "håndtag" er så stort et problem, så smut en tur forbi lægen og snak med ham om, hvorvidt det er en god idé, at du taber dig. Og snak derefter med en personlig træner eller lignende, som kan give dig nogle specifikke øvelser, og som på den måde kan hjælpe dig til at tabe dig de rigtige steder og måske tage på andre steder (hvilket dine tal jo antyder, at du godt kunne have brug for).
14 år6. februar 2010 kl. 13:14
strongmind (slettet)
Jeg tror grunden til du har de "håndtag" er fordi det er det eneste sted din krop har en "chance" for at holde nærring!
Du er ALT for tynd, og ja, som tidligere anorektiker, lyder du på vejen til det. det der med "baaaare et kg mere" det holder ikke!
HVis du vil have en flot krop, så giv den nærring, og dyrk styrke træning!
Du er ALT for tynd, og ja, som tidligere anorektiker, lyder du på vejen til det. det der med "baaaare et kg mere" det holder ikke!
HVis du vil have en flot krop, så giv den nærring, og dyrk styrke træning!
14 år7. februar 2010 kl. 19:40
barbie princess (slettet)
Da jeg var på din alder var jeg også ca 175 cm høj. Jeg vejede 58kg som standard, og var i en periode nede på 54kg. Jeg havde en meget naturlig krop, men har aldrig rigtig haft så mange kvindelige former. Jeg har aldrig rigtig gået op i mit BMI, men istedet hvordan jeg så ud, og hvad folk sagde om mit udseende. Hvis du vil være naturlig slank, er der nogle mål som hedder at dine hofter skal være 90-100cm, tajle ca. 65-70 cm og bryst ca 90 cm. Hvis du vil have en naturlig krop, skal du holde dig på disse mål, og over de næste par år af dit liv, hvor din krop modner, og udvikler sig, vil dette ske helt af sig selv. Problemet er at du skal give din krop noget den kan bruge til at udvikle sig af, og det har den ikke i 51kg. Da udviklingen faktisk består af at kroppen flytter dit fedt rundt, fra fx at sidde på maven eller armene, til at blive til bryster, lår og numse. Hvis du tager nogle kilo på, vil din krop blive mere dynamisk, og denne udvikling vil have mulighed for at komme igang. Og hvem vil ikke gerne have lidt mere end en A-skål når man er 15 år? Tro mig, du skal ikke være bange for at blive overvægtig, lige netop i din alder, og med den kropsbygning du siger du har, skal kroppen nok selv placere fedtet på de rigtige steder. Held og lykke!
PS. jeg håber at du vil følge mit råd, og den dag du vejer 56-57-58kg, kan du stensikkert se at dine bukser og toppe sidder meget pænere på din krop, end de gør nu.
PS. jeg håber at du vil følge mit råd, og den dag du vejer 56-57-58kg, kan du stensikkert se at dine bukser og toppe sidder meget pænere på din krop, end de gør nu.
14 år7. februar 2010 kl. 19:53
Du ved sikkert godt, at en bmi på 16,5 er alt for lav - og så kan du altså SYNES lige hvad du vil.
Hvad du måske ikke ved, er, at hvis man vedligeholder en så lav bmi, så begynder kroppen at forbrænde hvad den nu måtte have til rådighed, dvs hjerte, mager muskelmasse og hjerneceller!
Måske ved du heller ikke, at folk med spiseforstyrrelser tit ikke ved, at de har en spiseforstyrrelse.
Hvis er hænger noget på dine hofter, så er det nok hud. Måden at få det "væk" på er at spise noget så hudlapperne bliver fyldt ud.