Har håndtag..

Du læser en tråd i debat > vægttab

Har håndtag..
Hej.. :-)
Jeg er en pige på 15 år.
Jeg er 174, 5 høj og vejer 51 kg.
Jeg ved godt mit BMI er for lavt osv, men fordi jeg er meget smalhoftet ligner det at jeg har meget store hofter (håndtag) især bagfra!! Hvad skal jeg gøre? er rigtig træt af dem! Er det eneste jeg kan gøre, at tabe mig for at få dem til at forsvinde? Håber der er nogle der kan og vil hjælpe mig. På forhånd tak.
14 år2. februar 2010 kl. 22:46
re: Har håndtag..
Jeg tror umiddelbart at motion og et andet tøjvalg vil været vejen frem. For du trænger i hvert fald ikke til at tabe dig! :)
14 år3. februar 2010 kl. 00:32
lige præcis den slags håndtag er vidst ikke sådan bare lige at komme af med.
måske noget opstramning ville kunne hjælpe, men jeg ved det ikke.
Som brokke_bolle siger trænger du ihvertfald ikke til at tabe dig
14 år3. februar 2010 kl. 06:55
Men du kunne jo måske være tyndfed dvs tynd i forhold til størrelse og BMI men fed i forhold til at din fedt procent er for høj og din muskel procent for lav.

Og så er der bare ikke andet at gøre end at smide vægten ud, finde målebåndet frem og gå i gang med at styrketræne og dyrke moderat cardio :)

14 år3. februar 2010 kl. 12:31
Tusinde tak for hjælpen!
Altid skønt lige at høre andres mening osv..
Min fedtprocent er på 18.. så den er heller ikke for høj, men min muskel procent er kun på 40 (skal vidst være 43) - Jeg danser en halvanden time 4 gange om ugen + at jeg svømmer hver mandag, og går i fitness med min mor. - det eneste sted jeg ser tyk ud på kroppen er der?
- Tror måske håndtagene/hofterne ville forsvinde hvis jeg kom ned og vejede 50 kg.. men ville det være dumt?
14 år3. februar 2010 kl. 17:45
* Glemte at sige at min talje er 65 cm..
Hvis det kan hjælpe.. & mit bmi er 16,7..
14 år3. februar 2010 kl. 17:53
Ja så er det vel ikke fordi du er tyndfed! og om du ligger på 40 eller 43 i muskel % er heller ikke det der vælter budgettet. Nu fordeler fedt sig jo heller ikke proportionelt, jeg mener nogle får stor røv, andre mave og andre igen dobbelthager.

Har du overvejet det er hud og grunden til at det ser lidt håndtags agtig ud er fordi, som du selv skriver at du er smal hoftet? Det kunne være at din krop har brug for noget mere røv for ikke at se underlig ud proportionet. Det er ret svært at udtale sig om uden at se et billede. Osse fordi du skriver du er smalhoftet men at dine håndtag får det til at se ud som om du har store hofter, og jeg er ikke helt sikker på at jeg helt forstår hvad du tænker. Og når du siger håndtag er det "bollehåndtag" du mener?
14 år3. februar 2010 kl. 21:47
Ja, netop bollehåndtag..
Har en lille ''røv,'' tynde ben og alt det andet..
Ved ikk om det bare er mine kvindelige former?
Syntes bare det er rimlig irriterende. :-)
Ville være helt tilfreds med min krop hvis ''de'' ikke var der.
14 år3. februar 2010 kl. 22:17
Tag dig sammen pigebarn og få et liv... du skal nok se, de "håndtag" du snakker om er sgu nok knogler..

Jeg er 175cm og da jeg vejede 51 var jeg sgu ved at stille træskoene med anoreksi! Så fis nu ud og bestil en tid hos lægen -.-'

undskyld hvis jeg lyder lidt hård, men det er bare så trættende at piger som dig hele tiden opretter de her indlæg....
14 år3. februar 2010 kl. 23:09
Er ked af at det rammer hårdt på en som dig der måske har haft en spiseforstyrrelse.. men det har jeg ikke.. & var bare ude efter et godt råd?
14 år4. februar 2010 kl. 22:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });