#11 af sss (slettet)
Byture og vægttab - HJÆLP tak :)
Du læser en tråd i debat > vægttabsss (slettet)
re: Byture og vægttab - HJÆLP tak :)
Rigtig godt sagt Frandsen1987 - det handler jo også om, at det skal være til at leve under vægttabet, så man skal ikke udelukke ALT sjovt altid.. :)
14 år25. januar 2010 kl. 10:17
r0ses (slettet)
Det heldige ved en usund butyr med meget alkohol, er at man kan danse en masse kalorier af når man er i byen!
Jo mere alkohol man får ind (til en hvis grænse) - jo vildere og mere synes man at kunne holde til at danse, og når man derefter bliver tørstig så drik vand!
Drinks og cocktails skal være forbeholdt nydelse og ikke kvæles pga. tørst jo (:
Og ellers så virker en butyr på mig som fantastisk motivation til at knokle lidt hårdere i motionscenteret dagen inden eller efter (:
Jo mere alkohol man får ind (til en hvis grænse) - jo vildere og mere synes man at kunne holde til at danse, og når man derefter bliver tørstig så drik vand!
Drinks og cocktails skal være forbeholdt nydelse og ikke kvæles pga. tørst jo (:
Og ellers så virker en butyr på mig som fantastisk motivation til at knokle lidt hårdere i motionscenteret dagen inden eller efter (:
14 år25. januar 2010 kl. 21:54
sss (slettet)
Ja sådan kan man også se på det! Altså, man er jo oppe og forbruger også en masse energi når man danser, fester osv osv, som man jo ikke ville forbrænde hvis man lå derhjemme og sov.. Godt tip; ud og dans kalorierne af, når man nu alligevel er ude og feste! ;)
14 år26. januar 2010 kl. 14:45
JK91
jeg synes bestemt også der skal være plads til!
selvfølgelig tænker jeg over, at det ikke skal være
hver fredag og lørdag - men der skal virkelig være
plads til at have det sjovt. ellers bliver det jo aldrig
en livsstil ændring :)
selvfølgelig tænker jeg over, at det ikke skal være
hver fredag og lørdag - men der skal virkelig være
plads til at have det sjovt. ellers bliver det jo aldrig
en livsstil ændring :)
14 år26. januar 2010 kl. 15:46