#11 af maria_kalle (slettet)
yes jeg gjorde det!!!!!
Du læser en tråd i debat > vægttabmaria_kalle (slettet)
re: yes jeg gjorde det!!!!!
ja hvordan kan det lade sig gøre at tabe så meget på så kort tid. tror det skyldes motion, motivation og den rigtige kost. jeg hverken sulter mig eller noget andet dårligt. men jeg indtager ikke forarbejdet mad, intet med sukker. også har jeg bare lært at man ikke fornærmer ander ved at sige nej tak..
15 år22. november 2009 kl. 14:02
moormor (slettet)
Stort tillykke. Der er nu ikke noget så tilfredsstillende som at taste tal ind og så se det lille hoved trille hen af stregen medens smilet vokser. Held og lykke med resten
14 år25. november 2009 kl. 15:14
simba81 (slettet)
re: yes jeg gjorde det
hej maria kalle og jer andre jeg har lavet om på mine kost vaner og spist mindre uden at sulte mig selv og talt hvor meget frugt og grønt jeg spiser om dagen,også cykler jeg 10 km om dagen,og hver anden dag laver jeg mave øvelser fra dvd stærk ryg og flad mave.og de søde sager spiser jeg kun hvis det bliver serveret når jeg er ude....tusind tak for jeres opbakning.............og held og lykke med jeres vægt tab
14 år29. november 2009 kl. 22:01
Godtigang
Kæft hvor er du sej!!! Kan godt forstå du er stolt over din bedrift...det er jo helt vildt. Tillykke med det du har nået, og held og lykke med sidste etape!
14 år30. november 2009 kl. 15:11
biologi c
tillykke, det er vel nok flot!!!!
14 år30. november 2009 kl. 17:05
biologi c
men 1kg om ugen max, er nemmere for huden af følge med...
14 år30. november 2009 kl. 17:08